Jak jsme navrhli řešení pro správu procesů v SAZKA
„Spolupráce s MoroSystems byla od začátku velmi přínosná. Oceňujeme, že nám pomohli odladit návrhy našich procesů. Víme, že se na dodané řešení můžeme spolehnout. Jira se stala neocenitelným pomocníkem řízení projektů i vývoje.“
– Marta Špuláková, Senior Project Manager v SAZKA.
Když se na nás SAZKA, nejstarší a největší loterijní společnost v Česku, v červnu 2019 obrátila, ještě jsme netušili, že se z krátkodobého projektu stane dlouhodobá spolupráce.
Na oddělení vývoje v SAZKA chyběl přehled o plánu a stavu vývojových projektů. Mohla za to roztříštěnost nástrojů a procesů. Věděli jsme, že nejlepším řešením bude ve firmě nasadit vhodný end-to-end nástroj pro řízení vývoje software. Takový, který sjednotí veškeré procesy a zprůhlední komunikaci napříč interními a externími týmy. A zároveň takový, jenž bude flexibilní, snadno konfigurovatelný a uživatelsky přívětivý, aby se v SAZKA s nástrojem dobře pracovalo. Řešení jsme proto vystavěli na nástrojích Jira Software a Jira Service Management.
Zatímco implementace Jira Software umožnila sjednotit veškeré procesy vývojového oddělení, Jira Service Management řešení rozšířila o incident a defect management a interní service desk. Díky tomu SAZKA může v Jira řešit nejen nové požadavky a změny, ale také opravy chyb a incidentů.
Ze serveru do Atlassian Cloudu s firmou Solargis
Trochu jiný problém jsme řešili s firmou Solargis, která dodává meteorologické údaje a softwarové a konzultační služby solárním elektrárnám po celém světě. V Solargis potřebovali provést migraci Jira Software ze serveru do Atlassian Cloudu. Všechno pečlivě nachystali, použili standardní migrační nástroj – a přesto se migrace nepovedla.
Společně jsme si proto nad migraci sedli, všechno znovu naplánovali a instanci úspěšně přenesli. Navíc jsme pročistili nepotřebná data a zajistili migraci požadovaných aplikací. Aleš Bubán, Project Manager v Solargis, který projekt vedl, o spolupráci říká:
„Páčilo sa mi, že sa v MoroSystems prispôsobili nášmu tempu práce tak, aby bol dohodnutý budget čerpaný čo najefektívnejšie. Konzultant dôsledne zanalyzoval migrované prostredie, charakter dát aj toolov. Na tomto základe zvolili najefektívnejší spôsob migrácie. Oceňujem aj dôslednú dokumentáciu celej migrácie.“
Jsme tady pro vás. Ať už sháníte Atlassian licence nebo jen radu.
Atlassian, podobně jako většina poskytovatelů software v cloudovém prostředí, nabízí možnost vyzkoušet si produkt po omezenou dobu zdarma. Součástí takové nabídky ale nebývá podpora. A tak ve chvíli, kdy zákazník potřebuje radu, zůstává odkázán sám na sebe. Proto se Atlassian obklopuje sítí partnerů, kteří zákazníka obslouží namísto něj – a lépe.
Atlassian své partnery rozděluje na stříbrné, zlaté a platinové. Nejvyšší, platinové partnerství přitom na československém trhu zastává jen hrstka firem – mezi nimi MoroSystems. Atlassian nástrojům se věnujeme již od roku 2010, máme 11 let zkušeností se zaváděním nástrojů Atlassian pro malé i velké firmy a nejvyšší počet certifikovaných expertů v ČR a na Slovensku.
Nejen, že vám poskytneme hluboké znalosti, o které se můžete opřít, ale také vám nabídnemety nejvýhodnější podmínky nákupu licencí na trhu.