;

Workplace od Facebooku má dva miliony platících uživatelů (4)

14. 3. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Computerworld
Workplace at Facebook, řešení Facebooku pro spolupráci v podnicích, zaznamenalo od svého vzniku v roce 2016 výrazný růst.

Předchozí díl

Existuje ovšem několik způsobů, jakými může Facebook zvýšit svou přitažlivost pro malé a střední podniky.

„Pro navýšení potenciálu Workplace na poli malých a středních podniků by měl Facebook i nadále posilovat svoji verzi, která má formu mobilní aplikace; rozšiřovat svoji marketingovou kampaň na sociálních médiích; i nadále stavět na možnosti freemium verze a tou lákat nové zákazníky; [a] výrazně propagovat případové studie a příběhy úspěchu v SMB sektoru,“ říká Alaa Saayed, ředitel oblasti ICT v týmu Digital Transformation společnosti Frost & Sullivan.

Mezi další priority by mělo patřit navýšit počet integrací třetích stran s populárními podnikovými aplikacemi a „postupně vylepšovat svoji kanálovou strategii.“

K partnerům Workplace patří PwC, Deloitte Digital, Revevol, Slalom Consulting a další. „Společně s nimi budujeme ekonomii systémových integrátorů, resellerů a nezávislých prodejců softwaru Workplace, abychom [Workplace] mohli přinést stovkám milionů dalších lidí na celém světě,“ napsal Facebook v příspěvku na blogu.

V uplynulém roce přidal Facebook 50 integrací s aplikacemi třetích stran typu ServiceNow, Jira Cloud od Atlassianu a Microsoft Sharepoint.

Castañón-Martínez říká, že výhodou pro Workplace by měla být i viditelnost Facebooku.

„Zaměření na SMB s sebou nese zcela jinou úroveň výzev, včetně distribuce a podpory, ale Facebook má oproti svým konkurentům výhodu, protože se stal běžným názvem a společnost získala výrazné zkušenosti s tím, jakým způsobem se socializují a komunikují jednotlivci,“ tvrdí analytik.

bitcoin_skoleni

„Myslím, že by se jim mohlo dobře dařit se samoobslužným modelem zaměřeným na malé podniky; tohle je model, který dobře fungoval i jiným prodejcům SaaS řešení pro spolupráci.“

Zdroj: Computerworld.com