Existuje ovšem několik způsobů, jakými může Facebook zvýšit svou přitažlivost pro malé a střední podniky.
„Pro navýšení potenciálu Workplace na poli malých a středních podniků by měl Facebook i nadále posilovat svoji verzi, která má formu mobilní aplikace; rozšiřovat svoji marketingovou kampaň na sociálních médiích; i nadále stavět na možnosti freemium verze a tou lákat nové zákazníky; [a] výrazně propagovat případové studie a příběhy úspěchu v SMB sektoru,“ říká Alaa Saayed, ředitel oblasti ICT v týmu Digital Transformation společnosti Frost & Sullivan.
Mezi další priority by mělo patřit navýšit počet integrací třetích stran s populárními podnikovými aplikacemi a „postupně vylepšovat svoji kanálovou strategii.“
K partnerům Workplace patří PwC, Deloitte Digital, Revevol, Slalom Consulting a další. „Společně s nimi budujeme ekonomii systémových integrátorů, resellerů a nezávislých prodejců softwaru Workplace, abychom [Workplace] mohli přinést stovkám milionů dalších lidí na celém světě,“ napsal Facebook v příspěvku na blogu.
V uplynulém roce přidal Facebook 50 integrací s aplikacemi třetích stran typu ServiceNow, Jira Cloud od Atlassianu a Microsoft Sharepoint.
Castañón-Martínez říká, že výhodou pro Workplace by měla být i viditelnost Facebooku.
„Zaměření na SMB s sebou nese zcela jinou úroveň výzev, včetně distribuce a podpory, ale Facebook má oproti svým konkurentům výhodu, protože se stal běžným názvem a společnost získala výrazné zkušenosti s tím, jakým způsobem se socializují a komunikují jednotlivci,“ tvrdí analytik.
„Myslím, že by se jim mohlo dobře dařit se samoobslužným modelem zaměřeným na malé podniky; tohle je model, který dobře fungoval i jiným prodejcům SaaS řešení pro spolupráci.“
Zdroj: Computerworld.com