Hlavní navigace

Upsal jsem se ďáblu

19. 11. 2007
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Tenhle pocit jsem nabyl, když jsem si minulý měsíc sečetl všechny své předplatné a subskripce. Přinutil mně k tomu vítr na mém účtu vanoucí bohužel směrem ven. Časopisy, knihy, operátoři.

Tenhle pocit jsem nabyl, když jsem si minulý měsíc sečetl všechny své předplatné a subskripce. Přinutil mně k tomu vítr na mém účtu vanoucí bohužel směrem ven. Časopisy, knihy, operátoři.

Komunikační operátoři jasně vedou. Měsíční platby za mobily, internet, satelitní nebo kabelovou televizi vyprazdňují moji peněženku. Agresivita útoků narůstá, už jen málo slušnějších funguje tak, že vás upozorní, že byste si měli obnovit předplatné. Většina vybírá peníze, dokud se je nepokusíte zarazit. To ovšem v mnoha případech není zdaleka jednoduché. Ani to nestačí, teď přichází nový typ útoku. T Mobile mně oznámil v přílivu marketingových materiálů, že na mobilu mé dcery aktivoval, aniž by o to kdokoli žádal nebo jevil zájem službu Surf+ . Podstatou je přístup na internet přes mobil. Ovšem, pozor služba je bezplatná po dva měsíce, a pokud přehlédnete esemesku, která vás na konci období varuje, že bezplatné období končí, vybírá T Mobile nemilosrdně 117,81 Kč včetně DPH. Zdá se, že období házení marketingových materiálů bez čtení do koše končí. Mohli byste se dočkat nemilého překvapení. Tenhle útok je bezesporu za hranicemi jakékoli etiky a vztahu k zákazníkovi a doufám, že se z něj nestane běžná praxe.

Nezbývá než se podívat na své subskripce a nemilosrdně zvážit do jaké míry je vlastně používáme. Minuta skutečného příjmu satelitního vysílání nebo čtení emailu vás často přijde dost draho. Vyklouznout z pasti nebude jednoduché, ale při troše trpělivosti se vám to snad podaří. Poslední hrátky T Mobilu mne přiměly dávat výpovědi na běžícím páse.

Autor článku