Řešení pro řízení skladů Lokia WMS, které bylo uvedeno na trh v září loňského roku, je poskytované formou služby s využitím technologií Microsoft Azure. V únoru pak byl tento skladový systém jako vůbec první aplikace od českého partnera pro cloudová podniková řešení Microsoft Dynamics 365 zařazen do oficiálního katalogu aplikací Microsoft AppSource.
Praktické spojení podnikového software z dílny Microsoftu a specializovaného skladového řešení od CCV Informační systémy na prvním zákaznickém projektu je realizováno hned vzápětí. Prvním společným uživatelem obou systémů je jihlavská společnost Vylen. Tento výrobce a distributor pěnových materiálů je zároveň provozovatelem internetových obchodů Pěnovéhračky.cz a Pěnovýsvět.cz. Jeho hlavním cílem bylo jednoduchým a efektivním způsobem vyřešit skladové procesy.
„Po prvotním nasazení Lokia WMS, které proběhlo během pár týdnů od zavedení skladové adresace polepením pozic čárovými kódy až po proškolení uživatelů, jsme nyní ve fázi nasazení Microsoft Dynamics 365 a jejich vzájemného propojení,“ komentuje průběh nasazení Tomáš Kormaňák, produktový manažer Lokia WMS.
Skladový systém Lokia WMS dává skladníkům i manažerům společnosti Vylen přehledné informace na grafické mapě v reálném čase o tom, kde se zboží nachází. Zároveň řídí, eviduje a vyhodnocuje skladové pohyby a omezuje tak i chybovost logistiky.
Nástroj pro řízení podniku Microsoft Dynamics 365 je otevřený podnikový informační systém, jehož silnou stránkou jsou nástroje na podporu obchodu (CRM) a je poskytován pomocí internetového prohlížeče v cloudu. Společně využívají cloudovou platformu Azure pro vytváření, hostování a škálování webových aplikací skrze datacentra Microsoftu.