;

Siemens Enterprise Communications se mění v Unify

17. 10. 2013
Doba čtení: 5 minut

Sdílet

 Autor: unify.com
Nová firma se zaměří na způsoby, jakými firmy spolupracují a komunikují.

Na základech firmy Siemens Enterprise Communications, která má 170letou tradici v posyktování komunikačních služeb, vzniká dnes společnost Unify. Značka Unify a její vize byly 17.10.2013 představeny v Mnichově a New Yorku.  

Vznikající společnost se bude orientovat na aktuální trendy, které nově formují dnešní komunikační a IT sektor. Mezi ně patří konzumerizace IT, koncept přineste si vlastní zařízení (BYOD), role generace Y a vliv mobility zaměstnanců. Ty všechny definují nový způsob práce ve firmách.

Nová firmá má již v rukávu řešení, na kterém své služby postaví. Již v červnu 2013 totiž představila novou komunikační a kolaborativní platformu Ansible. Ansimble zahrnuje funkce pro zabezpečenou a dynamickou spolupráci, univerzální agregaci obsahu a uživatelskou zkušenost, které napomáhají přijetí a bezproblémové integraci do firemních procesů a jejichž cílem je zvýšení firemního výkonu. Unify bude firmám napomáhat měnit způsoby komunikace i spolupráce a  umožní jim strávit méně času organizací práce a více času prací samotnou.

„Naše tradice spojená se značkou Siemens je bohatá a naše dědictví inovátora na tomto trhu zůstává i nadále silné. Naše nová značka přináší novou vizi, podporovanou motivovanými pracovníky po celém světě, silnou partnerskou komunitou a pevným závazkem pomáhat našim zákazníkům a více než 45 milionům uživatelů dosáhnout návratu jejich investic do technologie. Naši zákazníci jsou neuvěřitelní, naše historie je záviděníhodná a naše budoucnost jako Unify je nezastavitelná,“ uvedl Hamid Akhavan, CEO společnosti Unify.

Jacob Morgan, autor knihy The Collaborative Organization a ředitel firmy Chess Media Group, komentoval dnešní oznámení takto: „Společnost Unify má vizi, která se týká potřeb dnešního způsobu práce. Firmy všech velikostí potřebují svým globálním zaměstnancům a partnerům zjednodušit kontext informací a dat, jež plynou organizacemi, a zároveň jim dodat uživatelskou zkušenost odkudkoli, kdykoli a na jakémkoli přístroji. Tento nový způsob práce je nyní strategickým směrem na trhu a společnost Unify v této oblasti přebírá vůdčí pozici.“

Uvedení značky Unify na trh zahrnovalo dvouhodinový webový přenos, který moderoval Baratunde Thurston, známý nadšenec do sociálních médií a spoluzakladatel a CEO společnosti Cultivated Wit, spolu s Nicole Duft, průmyslovou analytičkou a viceprezidentkou společnosti Pierre-Audoin Consultants (PAC). Na programu bylo odhalení nové značky a vize v hlavním příspěvku Hamida Akhavana; informativní panel hostů složený z průmyslových analytiků a expertů na budoucí podoby práce, jehož se zúčastnili Jacob Morgan, Daniel Schawbel, Ray Wang a Shiela-McGee Smith; a gratulace a vyjádření podpory od zákazníků, partnerů a dodavatelů, například Síně slávy profesionálního amerického fotbalu, IBM, Nycomm, Teradata, Vodafone, T-Systems, ING Bank, SAP a Fujitsu. Během globálního přenosu se k Akhavanovi přidal také Chris Hummel, obchodní ředitel a prezident pro Severní Ameriku společnosti Unify, který vysvětlil pozadí a proces tvorby této nové značky.

Mnichovského představení se zúčastnilo více než 1000 zaměstnanců společnosti Unify a dalších hostů a akce byla spojena s hlavním centrem pro sociální média Unify v New Yorku. Zaměstnanci společnosti Unify se sešli v téměř 60 různých kancelářích ve 33 zemích po celém světě, aby sledovali přenos a oslavili odhalení nové značky společnosti.    

Kromě těchto akcí a webcastu společnost Unify také uvedla, že zahájila širokou informační kampaň na podporu nové značky a vize. Kampaň kombinuje online a tištěnou reklamu napříč obchodními, sektorovými a průmyslovými publikacemi na klíčových trzích, mezi něž patří Německo, USA, Velká Británie a Brazílie. Společnost Unify se příští týden výrazně ukáže na jedné technologické výstavě v Brazílii – FutureComm, kde Hamid Akhavan přednese hlavní řeč. Diskuze na sociálních médiích týkající se budoucnosti práce a představení značky Unify můžete sledovat na #UnifyNow, #NW2W, #ProjectAnsible a #HarmonizeNow.

Projekt Ansible: Kromě představení firmy Unify uvedla firma další podrobnosti o projektu Ansible, zabezpečené platformě pro komunikace a spolupráci, která byla poprvé představena a nadšeně přijata zákazníky a analytiky v červnu 2013. Na základě vysokého zájmu zákazníků, partnerů a operátorů společnost Unify oznámila, že urychlila vývoj platformy tak, aby první dodávky zákazníkům mohly začít v červenci 2014. Platforma bude nejprve k dispozici jako cloudové řešení SaaS (software as a service), jež doplní řešení OpenScape společnosti Unify a korporátní telefonní systémy konkurentů.

 

bitcoin_skoleni

Uznání důvěryhodnosti a řešení: Společnost Unify byla nedávno zákazníky a IT profesionály jmenována „Poradcem, jemuž firmy věří“ (Enterprise Trusted Advisor) ve výroční průmyslové studii firmy Nemertes Research. Společnost Unify skončila třetí na elitním seznamu 12 firem označených za důvěryhodné poradce, které byly podle firmy Nemertes vybrány ze 150 zkoumaných technologických společností.
Za svá silná hlasová řešení a podporu zákazníků byla společnost Unify nedávno uvedena v Kvadrantu vedoucích hráčů (Leaders) v rámci Magického kvadrantu společnosti Gartner pro firemní telefonii. Společnost Unify byla také označena za vedoucího hráče v rámci hodnocení Gartner MarketScape pro sjednocené komunikace pro trh SME v západní Evropě.

Společnost Unify (v té době Siemens Enterprise Communications) byla založena jako společný podnik firem The Gores Group a Siemens AG v roce 2008. U příležitosti dnešního uvedení na trh firma uvedla, že nová značka neznamená změnu ve vlastnictví ani manažerské struktuře firmy.