Kalifornská firma, založená roku 2014, vytváří front-endové aplikace, které jsou „na povrchu“ podnikového softwaru a systémů záznamů. Tyhle aplikace, které mívají jediný účel, umožňují zaměstnancům jednodušeji interagovat s dosavadními korporátními aplikacemi, což zjednodušuje komplexní workflow a „vytahuje“ to data do různých kanálů, jako jsou e-mailové klienty, mobilní aplikace a platformy pro spolupráci.
„Součástí naší hodnotové propozice je to, jak získáváte tato workflow řízená událostmi do jakéhokoliv kanálu spolupráce nebo koncového bodu, a toto vydání je pro nás krokem vpřed k IBM Connections,“ říká výkonný ředitel společnosti Sapho Fouad ElNaggar.
Sapho již dříve oznámila podporu pro jiné aplikace IBM, včetně řešení Domino, Verse a Watson Workspace. Integruje se také s mnoha platformami pro spolupráci, jako jsou Slack, Sharepoint a Facebook Workplace, ale chystají se i další integrace, třeba s řešeními HipChat, Cisco Spark a Google Hangouts Chat.
ElNaggar zmínil rostoucí poptávku po aplikačních workflow, která mohou být začleněna do platforem pro spolupráci – ať už jde o zavedené podnikové sociální sítě nebo nové týmové nástroje pro zasílání zpráv.
„Přimět lidi přihlašovat se do 32 různých řešení – což je množství systémů záznamů, s nimiž se každoročně setká průměrný člověk ve velké společnosti – již není možné. Nefunguje to. Takže tohle je mnohem lepší a snadnější řešení, aby se práce dostala do rukou koncového uživatele.“
Zdroj: Computerworld.com