Rudolf Urbánek přichází do Microsoftu po 16 letech ve společnostech T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom. V posledních letech zodpovídal jako výkonný ředitel segmentu podnikových zákazníků pro český a slovenský trh za veškerou obchodní strategii v obou zemích od vedení přímých i nepřímých prodejních kanálů přes marketing, vývoj nových produktů, plánování a analýzy po řízení vztahů se zákazníky, zákaznické služby a ICT dodávky.
Během svého působení v T-Mobile měl Rudolf příležitost podílet se na řadě zásadních změn souvisejících jak s vývojem telekomunikačního trhu, tak s transformací společnosti. Zodpovídal například za obchodní integraci společností T-Mobile, GTS a T-Systems, úspěšně řídil přechod T-Mobile Czech Republic k plně integrovanému ICT a telco operátorovi v podnikovém segmentu s rostoucími tržbami a tržními podíly ve stávajících i nových segmentech trhu a podílel se na dosažení synergií plynoucích z obchodního propojení českého a slovenského trhu v korporátním segmentu.
Rudof Urbánek vystudoval Ekonomickou univerzitu v Bratislavě. S manželkou a dvěma dětmi žije v Bratislavě, jeho vášní je sport, zejména lyžování, rád čte a cestuje.