Tato SKU (stock-keeping unit, tedy jakási „skladová jednotka“) vyjde na 8,25 dolaru na uživatele a měsíc (při platbě ročně), čili 99 dolarů za rok.
Na rozdíl od většiny ostatních SKU Office 365 jde ve výše zmíněých případech o značně oholené a osekané nabídky, které neobsahují většinu služeb, jež bývají marketingovým lákadlem právě pro předplacené balíky. Jmenovitě se jedná o aplikace Exchange, SharePoint či například Advanced Threat Protection (ATP či pokročila ochrana před riziky). Výše zmíněné SKU se tedy nejvíce podobají „věčným“ licencím, a to právě v tom, že jejich součástí jsou výhradně klíčové aplikace Office.
Z tohoto důvodu jsou nejenže nejlevnější, ale zároveň jsou pro zákazníka nejschůdnější a nejpřijatelnější. Zejména pro zákazníka z kategorie malých podniků, které nemají vlastní IT oddělení a přecházejí z Office 2010 nebo 2016. Ze stejného důvodu jsou atraktivní variantou pro větší podniky, kterým se nechce přecházet z něčeho, co funguje dobře, jako je on-premise Exchange nebo něco jiného než Teams pro skupinovou komunikaci a spolupráci.
Zdroj: Computerworld.com