Společnost Koberce K+K používala před nasazením systém, který byl realizován na platformě DOSu. Na centrále společnosti v Karlových Varech probíhalo centrální zpracování všech dat společnosti, vazba mezi jednotlivými sklady a prodejnami probíhala jednosměrně směrem pobočka – centrála a to v denních intervalech. Sběr dat v kratších intervalech nebyl z technického hlediska možný a to z důvodu velkého počtu poboček. Společnost Koberce K+K na svých vzdálených prodejnách také vede konsignační sklady, kde díky přímé datové nepropojenosti probíhala hlášení prodejů konsignace faxem na centrálu. Na centrále probíhalo zpracování jednotlivých hlášení a vytvoření souhrnného hlášení podejů konsignace za celou společnost. Jednotlivé přesuny sortimentu mezi sklady se prováděny z výše zmíněných důvodů také velmi těžkopádně (informace o stavu sortimentu směrem z prodejny na centrálu, kde zjistili stav na jednotlivých skladech až s několika denním zpožděním. Následný telefonát s dotazem na stav sortimentu a odpověď ke skladu, který poptával, šla opět přes centrálu klasickým způsobem tel./fax). Také řízení cenové politiky společnosti probíhalo obtížněji. S rychlým růstem společnosti a také se založením nové společnosti Boutique NIKOL s.r.o. , která se rychle rozvíjí, se stala tato situace neúnosnou.
Při výběru informačního systému se tedy společnost primárně zaměřila na vyřešení problémových částí a celkovou modernizaci celého informačního toku. Následně se ERP BYZNYS Win stal výsledným produktem a byla zahájena implementace.
Celá případová studie: