;

Představíme nejnovější technologie a technologické hráče na poli mobilních aplikací

10. 9. 2024
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Internet Info
Aktuální trendy a novinky ze světa mobilních aplikací, využívání virtuální reality a umělé inteligence i zajímavé technologické hráče na trhu servíruje konference Mobile Marketing Forum.

Letošní konference Mobile Marketing Forum se opět zaměří na mobilní aplikace, díky kterým značky mohou mnohem lépe komunikovat se svými zákazníky. Představí nejnovější technologie a zajímavé technologické hráče na trhu a zaměří se i na možnosti prezentace v herním prostředí.  

Jaká témata vás tedy čekají

  • Přehled zajímavých technologických hráčů v mobilním světě
  • Kam práci s mobilními aplikacemi posouvá AI?
  • Využití VR, AR i dalších technologií v mobilním marketingu 
  • Jak se vyhnout právním přešlapům při vývoji aplikací
  • Jakou business hodnotu má dobrý mobilní design?
  • Co značkám přináší kampaně v herním prostředí
  • Mobilní aplikace jako nástroj marketingu
  • Jak zaujmout Generaci Z na mobilních zařízeních 

Sejdeme se už 24. září v Galerii kavárny Louvre v Praze.

Ochutnávka přednášek:

Jak zapojit nové technologie, aby to neskončilo debaklem

DCO, rich media, 3D, AR, NFT, pDOOH… Zorientovat se na hřišti plném technologických novinek je pro tvůrce obsahu pořád těžší. Václav Hruška z GroupM Nexus pro vás posbíral přehled zajímavých technologických hráčů mobilního marketingu.

Umělá inteligence hodná i zlá

Vladislav Skoumal ze studia Skoumal dal dohromady 10 příběhů firem o jejich úspěších i neúspěších s využitím umělé inteligence, ze kterých se lze poučit nebo se jimi minimálně inspirovat.

Je vaše IP skutečně vaše?

Kdy vás autorské právo podrží a kdy vás nechá na holičkách? Jak bezpečně outsourcovat vývoj nebo vyvíjet inhouse? Kdy se nebát open-source a kdy se mu obloukem vyhnout? A proč je zásadní rozdíl, když vám někdo píše zdroják a když tvoří grafiku? Nejen to jsou témata pro advokáta Martina Bartoně.

Jakou business hodnotu má dobrý mobilní design?

Chcete, aby váš produkt uspěl? V tom případě nepodceňujte roli designu, a to zejména v jeho úvodní discovery fázi. Ta pomáhá pomocí uživatelských výzkumů zjistit, jaké potřeby a jaké problémy řeší váš zákazník. Téma pro Tomáše Haimanna z Etnetera Flow.

Jak na úspěšnou brandovou kampaň v herním prostředí

Hry jsou celosvětovým fenoménem a jen v České republice hraje přes 4 milony hráčů. Jaké jsou v současné době trendy na herním trhu a jak lze v rámci tohoto velmi zajímavého prostředí realizovat vysoce kvalitní kampaň na podporu značky? To vše prozradí ve svých přednáškách Ladislav Dyntar zgood-game.cz a Ágnes Szabelkó z Evolution group.

ICTS24

Podrobný program konference Mobile Marketing Forum najdete na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat.

Partnerem akce je Attention Stock, mediálním partnerem pak MediaGuru.cz a produktovým EasyEvent. Organizátoři jsou Lupa.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.

Autor článku