Smarty.cz svým zákazníkům poskytuje komplexní řešení ICT služeb jako je asistence s výběrem vhodného hardware a jeho rychlé dodání do 60 minut po Praze, nebo v další pracovní den kdekoliv po Česku. Firma nabízí také zavádění softwarových řešení nebo servis zařízení, zákazníkům jsou také vždy osobně i na dálku k dispozici obchodní zástupci společnosti ve všech regionech Česka. Přehled všech služeb najdete zde.
Pro společnost CPI Services zajišťuje smarty.cz komplexní životní cyklus zařízení značky Apple – od jejich nákupu, nastavení, servisu až po výměnu. O klienta se stará obchodní zástupce smarty.cz, který mu je neustále k dispozici. „S naším obchodníkem jsme v kontaktu i několikrát týdně, často je to pro nás nejednoduší cesta. Ať už se jedná o nákup většího počtu zařízení, nebo jen rychlý dotaz, vždy nám je schopen pomoci. A to téměř 24/7. Zrovna nedávno jsme společně řešili dostupnost nových Macbooků Pro,“ říká o praktické stránce konzultace s obchodníkem smarty.cz Jindřich Richtr ze CPI Property Group.
Jak to vše reálně funguje? „Je to jednoduché. Obchodnímu zástupci zavolá klient, že by okamžitě potřeboval například nový telefon. My zařízení přidáme do vzdálené správy, nastavíme a předáme řidiči, který klientovi telefon doručí. Třeba už do hodiny od jeho telefonátu,“ popisuje šéf B2B divize smarty.cz Radoslav Jonák.
Nákup hardware CPI Sevices v minulosti řešila jiným způsobem. Po přechodu na B2B služby Smarty.cz si však CPI nemůže možnosti a rozsah servisu vynachválit. „Starají se o nás skvěle. Vše začíná u vstřícnosti, přehledných webových stránkách, až po nákup prémiových produktů v co nejkratším možném čase,“ popisuje šéf informatiky v CPI Tomáš Novotný s tím, že oceňuje mimo jiné také možnost výběru dopravy zboží, včetně volby osobního odběru na jedné z poboček smarty.cz či iWant.
V CPI Services používají zaměstnanci produkty značky Apple, i proto padla při výběru partnera volba právě na smarty.cz. „Vybrali jsme je proto, že jsou na českém trhu jedničky, minimálně co se Apple produktů týče. Když k tomu připočteme slušnou základnu iWant kamenných prodejen po celém Česku, rozhodování nebylo těžké,“ vysvětluje Jindřich Richter. A co se týče rychlosti a kvality servisu, smarty.cz dodává podle zkušenosti klienta stoprocentní a včasný servis na nejvyšší úrovni. „Minimálně jednou za dva týdny se na servisu stavíme, někdy i každý týden. Rychlost a kvalita servisu je na nejvyšší úrovni – technici se nám vždy snaží vyjít vstříc a servisní požadavky jsou řešeny ve velmi krátkém čase. Opravdu si nemůžeme na nic stěžovat,“ uzavírá Jindřich Richtr.