;

Oracle uvádí Oracle CRM On Demand Release 15

9. 4. 2008
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Oracle CRM On Demand Release 15 přináší vylepšení v oblasti produktivity koncových uživatelů s novými funkcemi pro společenské sítě, spolupráci a mobilní připojení.

Oracle CRM On Demand Release 15 přináší vylepšení v oblasti produktivity koncových uživatelů s novými funkcemi pro společenské sítě, spolupráci a mobilní připojení.

Společnost Oracle oznámila Oracle CRM On Demand Release 15, nejnovější verzi webové služby Oracle pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), jež pokračuje v inovacích Oracle v tomto segmentu a přináší účinné funkce pro společenské CRM včetně společenských sítí a funkcí spolupráce na podporu vyšší produktivity koncových uživatelů.

K lepší spolupráci v rámci aplikace Oracle CRM On Demand Release 15 přispívá kombinace poznámek (Sticky Notes) a Centra zpráv (Message Center), jež umožňují obousměrnou výměnu aktuálních, konsolidovaných, centralizovaných a snadno přístupných komentářů bez nutnosti vyhledávat konkrétní záznamy. Například členové určitého týmu se mohou přihlásit k odběru poznámek a vytvořit tak společenskou síť spojenou s určitou příležitostí, jejíž všichni členové jsou neustále informováni o aktuálním stavu.

Oracle za posledního čtyři a půl roku uvedl 15 nových verzí produktu Oracle CRM On Demand. Jeho zákazníkům se tak dostalo mnoha vylepšení v oblasti jednoduchosti používání včetně možností přizpůsobení pomocí miniaplikací a osobních portálů a také integrace uživatelského rozhraní s jinými webovými aplikacemi.

Objekty aplikace Oracle CRM On Demand, například nejdůležitější zákaznické účty nebo kontakty, mohou zákazníci začlenit do svých webových portálů jako iGoogle nebo MyYahoo! spolu s obsahem z jiných webových aplikací a kanálů RSS. Získají tak neustálý přístup k aktuálním klíčovým informacím ze systému CRM, aniž by museli opouštět svůj oblíbený portál.

Oracle CRM On Demand Release 15 také rozvíjí špičkové analytické funkce pomocí panelů, které lze přizpůsobit konkrétním obchodním potřebám a metrikám jednotlivých organizací.

Společnost Oracle zároveň oznamuje nový produkt Oracle Mobile Sales Assistant, který znamená zcela nové pojetí mobilního přístupu k systému CRM a pomůže zákazníkům řešení Oracle CRM On Demand dosáhnout vyšší produktivity.

„Produkty generace Enterprise 2.0 zvedly laťku pro všechny poskytovatele softwarových aplikací,“ řekla Mary Wardley, viceprezidentka IDC pro aplikace CRM. „Ve verzi 15 aplikace Oracle CRM On Demand začlenil Oracle společenské sítě a spolupráci přímo do svého řešení CRM a realizoval tak koncept Enterprise 2.0.“

Autor článku