;

Microsoft nasadil LinkedIn do boje o trh CRM

26. 4. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: LinkedIn
Právě nastal moment, kterého se nejvíc obávalo vedení společnosti Salesforce: Microsoft staví LinkedIn proti jejich společnosti v bitvě o trh CRM.

Od úterý budou obchodníci získávat data z LinkedIn Sales Navigator spolu s dalšími informacemi v informačním panelu Dynamics 365 Sales.

Uživatelé, kteří disponují oběma systémy, budou moci vidět informace z profilů služby LinkedIn uvnitř vedení, kontaktů, účtu a příležitostí v Dynamics 365 Sales. Dynamics a LinkedIn Sales Navigator budou každodenně synchronizovat své informace, aby byl systém LinkedIn aktuální vůči CRM aktivitám společnosti Microsoft a naopak.

Vedle tohoto oznámení uvedl Microsoft na trh také Dynamics 365 for Talent, což má společnostem pomoci řídit svoje pracovní síly, a Dynamics 365 for Retail pro správu obchodních operací.

Všechny tyto novinky jsou součástí snahy Microsoftu o vytvoření systémů záznamů nové generace pro podniky, které sídlí v cloudu. Firma v loňském roce uvedla Dynamics 365 jako sadu podnikových aplikací, které zpracovávají institucionální procesy, jako jsou prodej, správa zásob a lidské zdroje.

LinkedIn Sales Navigator je produktem podnikové sociální sítě pro profesionální prodejce. Má řadu funkcí, jejichž cílem je pomoc s prodejem, jako je například schopnost získávat automatická doporučení z odkazů na LinkedIn a posílat uživatelům prostřednictvím LinkedIn reklamní zprávy.

Integrace s Dynamics 365 for Sales znamená, že pro lidi používající Sales Navigator bude mít větší smysl koupit si CRM od Microsoftu a naopak. To je důležité z toho hlediska, že Microsoft odlákává společnosti zvažující alternativy od své konkurence, například Salesforce nebo Oraclu.

Microsoft získal LinkedIn loni za 26,2 miliardy dolarů. A zatímco podniková sociální síť zůstává do značné míry samostatnou entitou, společnost Microsoft pracuje na integraci jejích nabídek do dalších produktů společnosti, včetně virtuálního asistenta Cortany.

ICTS24

Společnost Salesforce se loňskou akvizici pokoušela zablokovat, když tvrdila, že by poskytnutí kontroly nad daty z LinkedInu Microsoftu mohlo poškodit konkurenci.

Zdroj: CIO.com