Společnost Microsoft loni provedla dvě důležité akvizice, které od počátku plánovala začlenit do svého systému pro řízení vztahů se zákazníky Dynamics CRM. Nyní oznámila, že se novinky objeví v jarní aktualizaci online systému Dynamics.
Aktualizace se zaměřuje především na integraci technologií FieldOne a Adxstudio pro práci v terénu, respektive funkce webového portálu. Zavádí také projektovou službu na podporu komplexních, vícedenních interakcí a optimalizaci zdrojů s ohledem na dovednosti.
Technologie internetu věcí (IoT) nabízí zcela nové možnosti sledování údajů ze zařízení, odhalování anomálií a aktivního stanovování nejlepšího dalšího kroku při údržbě a opravách. Podniky nyní mohou k takovým službám využívat nejen interní, ale i externí zdroje.
Do Microsoft Social Engagement přibyly dva nové nástroje pro strojové učení. Například funkce automatizovaného třídění automaticky detekuje úmysl v příspěvcích v sociálních médiích a s pomocí strojového učení je předávat do CRM jako případy nebo leady.
Mnoho dodavatelů rozšiřuje své nabídky terénních služeb a zavádí kdysi okrajové funkce, které s CRM úzce souvisí, což svědčí o tom, že IoT a automatizované služby na mnoha úrovních stále nestačí. Minulý měsíc například konkurenční Salesforce představil službu Field Service Lightning s podobným účelem.
Čtěte také:
→ Cloud přináší nové, donedávna nepředstavitelné možnosti
Původním motivem pro vznik cloudových služeb byla úspora a zpřístupnění složitých technologií širokému spektru zákazníků. Dnes se už zřetelně ukazuje, že cloud má daleko větší pozitivní dopad na celkový výkon firem, než se původně předpokládalo.
Zaujal vás tento článek?
Zaregistrujte se k odběru našeho e-mailového newsletteru. Každý týden tak pohodlně získáte přehled o důležitých událostech v IT branži.