Hlavní navigace

Mercury Interactive vstupuje na trh ČR

13. 2. 2004
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Založení regionálního zastoupení pro Českou republiku a Slovensko oznámila americká společnost Mercury Interactive, Založení české a slovenské pobočky je součástí expanze Mercury Interactive do ce ...

Založení regionálního zastoupení pro Českou republiku a Slovensko oznámila americká společnost Mercury Interactive, Založení české a slovenské pobočky je součástí expanze Mercury Interactive do celé střední a východní Evropy.
Firma dodává software a služby pro řízení priorit, lidských zdrojů a postupů spojených s využíváním IT, pro zlepšení kvality a výkonnosti aplikací během jejich zavádění, pro správu aplikací a pro integraci strategických požadavků na IT s řídicími procesy a provozními potřebami podniku. Výrazně se angažuje v prosazování nového trendu nazvaného Business Technology Optimization.
Ředitelem nově vzniklého zastoupení americké společnosti Mercury Interactive s působností v České a Slovenské republice se stal Martin Ambler, dřívější manažer Computer Associates pro prodej v ČR a SR. Martin Ambler do CA nastoupil v roce 1998 jako senior konzultant pro podnikový software, později přešel do funkce technického manažera pro země střední Evropy. Před svým příchodem do CA pracoval ve společnosti Digital Equipment Corporation jako zakládající člen týmu tehdy ještě československé pobočky na pozici vedoucího oddělení konzultantů pro předprodejní podporu.
Martin Ambler

"IT jsou klíčovou součástí všech moderních firem a v typickém západním podniku dosahují výdaje na ně až 50 procent," říká Elie Kanaan, viceprezident Mercury Interactive pro marketing v regionu EMEA. "Mercury Interactive vyvinula řešení, která pomáhají managementu společností provozovat jejich výpočetní oddělení ‚jako business'. Nástroje Mercury zavádějí podnikatelský pohled na IT a ukazují, které procesy, služby a aplikace lze optimalizovat. Tento přístup nám pomohl k vedoucí pozici na trhu nástrojů pro BTO v celosvětovém měřítku a za rok 2003 přinesl tržby přesahující 500 mil. USD."
Elie Kanaan

Nástroje BTO
Po zavedení nástrojů Mercury Interactive pro BTO má typicky klesnout počet opožděných projektů z 90 % na 40 % a počet projektů, které překročily rozpočet, se sníží z 50 % na 20 %. Nejlepších výsledků se přitom dosahuje u projektů, které nesplňují vložená očekávání — místo průměrných 50 % jich obvykle zůstane pouze 10 %. Podobně výrazně klesá počet projektů, které byly zastaveny ještě před dokončením — ze 30 % na pouhá 3 %. Zbývající projekty, které se nepodařilo úplně ozdravit, lze s nástroji Mercury Interactive mnohem lépe analyzovat a rozhodnout se o jejich budoucnosti.
Tamir Roter

"Prostřednictvím nástrojů Mercury Interactive pro BTO lze využívat, řídit, sledovat a provozovat IT jako celek," doplňuje Elie Kanaana Tamir Roter, ředitel Mercury Interactive pro vznikající evropské trhy. "Pomocí what-if analýz lze zjistit, kolik peněz a lidských zdrojů je potřeba investovat, aby došlo k předpokládané změně výkonnosti IT. Lze přesně určit, kolik lidí je potřeba najmout a kam je posadit, jak posílit hardware a kam jej umístit, jak dlouho bude celá operace trvat a kdy je možno ji provést, jak bude během této doby omezena výkonnost ostatních částí IT atd."

Autor článku