;

Martin Pilný novým ředitelem prodeje v Konica Minolta

19. 11. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Jeho hlavním úkolem na nové pozici bude koordinace stěžejních obchodních projektů, mezi něž patří i výrazné posílení značky Konica Minolta především v oblasti produkčního tisku.

Od října zastává nově pozici ředitele pro strategický a alianční prodej Konica Minolta Business Solutions Czech Martin Pilný. Jeho hlavním úkolem na nové pozici bude koordinace stěžejních obchodních projektů, mezi něž patří i výrazné posílení značky Konica Minolta především v oblasti produkčního tisku.

„Mým dalším důležitým úkolem bude vytvoření nového modelu spolupráce se systémovými integrátory, který bude prospěšný oběma spolupracujícím stranám. “ dodává Martin Pilný.

Dříve Martin Pilný působil na pozici Business Development Managera pro oblast konzultačních služeb ve společnosti AutoCont CZ. V rámci této pozice vybudoval a řídil tým profesionálních konzultantů a byl odpovědný za projekty optimalizace reprografických prostředí řady významných společností, např. Erste Bank v rámci celé EU, Slovenský plynárenský priemysel, Česká národní banka, ČSA, CITI Bank a také zákazníků ze státní správy.

Autor článku