;

Jak nahrávat hovory v kontaktních centrech

10. 9. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

V ruské pobočce finančního domu Home Credit byla do řešení kontaktního centra od společnosti Genesys integrována aplikace CallREC vyvinutá společností Zoom International.

Genesys Telecommunications zahájila spolupráci s tuzemskou společností Zoom International, dodavatelem softwarových řešení pro záznam hovorů a hodnocení kvality služeb v kontaktních centrech. Firmy do systému Genesys, jenž slouží k řízení provozu kontaktních center, integrovaly aplikaci CallREC, která umožňuje zaznamenávání telefonních hovorů v prostředí IP telefonie.

Společnost Zoom implementovala své řešení záznamu hovorů CallREC v moskevském hlavním kontaktním centru Home Credit. Tento poskytovatel spotřebitelských půjček využívá CallREC k záznamu desítek tisíc hovorů denně uskutečněných operátory. Záznamy umožňují managementu kontaktního centra sledovat a řídit kvalitu služeb, které operátoři zákazníkům poskytují. Home Credit připravuje další implementaci CallREC v kontaktním centru v ruském Obninsku, kde budou zaznamenávány hovory až dvanácti set operátorů.

Společnost Zoom International byla zařazena do partnerského programu Genesys Application Development Partner, který slouží potřebám firem, jež spolupracují s Genesys na vývoji nových aplikací. Zoom se rovněž podílí na programu Genesys InterWorks, který pomáhá partnerům s integrací doplňkových aplikací. Jde o první partnerství tohoto druhu, které v Česku společnost Genesys uzavřela.

Autor článku