LinkedIn spojuje více než 200 milionů členů, což ho činí největší profesionální sociální sítí. Už nemáte jinou možnost, než si zde vytvořit a udržovat svůj profil.
Loni v říjnu LinkedIn spustil novou funkci – stránky společnosti, které představují nový způsob pro zapojení vaší zákaznické základny a představení vašich produktů a služeb. „Pro společnosti to znamená silnější způsob tvorby vztahů s cílovým publikem na LinkedInu,“ píše Mike Grivasher, který se v LinkedInu stará o produktový management.
Vaši zaměstnanci už pravděpodobně na LinkedInu jsou. Každý z nich by se měl spojit s vaší společnosti, abyste byli při běžném prohlížení sociální sítě k nalezení. Jestliže však nesdílíte žádné aktuality a zajímavé informace o vašem byznysu, uniká vám významná marketingová příležitost.
Ať už váš byznys zahrnuje představování nových produktů, služby anebo tvorbu obsahu, LinkedIn nabízí významný způsob, jak tyto novinky dostat do světa a vytvořit si základnu lidí sledujících kroky vaší firmy. A navíc, protože je vaše stránka na LinkedInu jedním z aktivních míst na webu s vaším jménem a pravděpodobně i klíčovými slovy spojenými s oblastí vašeho byznysu, je také dobrá pro SEO. Jak ale začít? Zkuste se řídit následujícími kroky.
Kdo může vytvořit stránku společnosti na LinkedInu?
Stránky společnosti na síti LinkedIn nemůže založit jenom tak každý. V této oblasti existují na členy specifické požadavky:
-
Jste současným zaměstnancem společnosti a vaše pozice v ní je zahrnuta v sekci „Zkušenosti“ na vašem profilu.
-
Máte na vašem LinkedIn účtu přidanou a potvrzenou e-mailovou adresu společnosti (například jan@jmenospolecnosti.cz).
-
Doména vašeho pracovního e-mailu je unikátní a slouží pouze pro účely vaší společnosti.
-
Váš profil musí být ve verzi „Středně pokročilý“ nebo „All Star“.
-
Musíte mít několik spojení.
Jakmile máte splněny všechny tyto prerekvizity, je čas začít. Přihlaste se na LinkedIn.com. Potom klikněte v horním menu na tlačítko „Společnosti“.
Dále klikněte na odkaz „Přidat společnost“ v pravém horním rohu obrazovky.
Tady to teprve začíná. Přidejte název vaší společnosti a e-mailovou adresu. Uvědomte si, že musíte mít e-mail spojený s doménou vaší společnosti, abyste mohli stránku vytvořit.
Klikněte na „Pokračovat“. Tento krok by měl vytvořit stránku vaší společnosti. Profil na LinkedInu, který jste k vytvoření této stránky použili, by měl být automaticky povýšen na její administrátorský účet. V pravém horním rohu stránky byste nyní měli vidět tlačítko „Editovat“.
Jestliže na něj kliknete, můžete ke stránce přidávat další administrátory. To mohou být například lidé z marketingu, kteří budou přidávat nové produkty a služby či člověk, který má ve vaší firmě na starost speciálně sociální sítě. Přidávání nových administrátorů ručně a jednotlivě má zamezit tomu, aby mohl stránky editovat kdokoliv z vaší firmy. Je třeba také pamatovat na to, že pro přidání člověka jakožto administrátora musíte být s tímto člověkem ve spojení.
Čtěte také:
→ 77% českých firem nepoužívá Facebook pro firemní komunikaci
Vedle Facebooku zná česká byznys komunita nejvíce YouTube a Google+. Twitter aktivně používají pouze 2 % z nich.
→ Jak sociální sítě mění komunikaci?
Sociální média obrátila naruby nahlížení společností na reklamu a marketing. Nyní mění i postupy, jakými najímají nové zaměstnance i jak komunikují s těmi současnými.
Zaujal vás tento článek?
Zaregistrujte se k odběru našeho e-mailového newsletteru. Každý týden tak pohodlně získáte přehled o důležitých událostech v IT branži.