;

Ingrid Miškovská povede spotřebitelský segment v Microsoftu

9. 5. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Microsoft
Novou členkou vedení společnosti Microsoft Česká republika a Slovensko se stala Ingrid Miškovská, která od 1. května 2017 zastává pozici ředitelky pro spotřebitelský segment (Consumer & Devices Sales Organization). V pozici ředitelky CDS Ingrid Miškovská střídá Kristinu Michalsky, která povede jeden z obchodních týmů CDS v německé pobočce Microsoftu.

Ve své nové roli je Miškovská zodpovědná za řízení obchodních, marketingových a produktových týmů v segmentu prodeje pro koncové zákazníky a úzkou spolupráci s výrobci zařízení a lokálními obchodními partnery při vyhledávání a rozvoji nových příležitostí pro prodej zařízení a služeb společnosti Microsoft. 

„Budu se soustředit na budování dlouhodobé a inovativní obchodní a produktové strategie pro zařízení s operačním systémem Windows a služby v oblasti gamingu a cloudu. Mezi klíčové oblasti mého zájmu patří také transformace obchodních a marketingových procesů pro digitální svět,“ komentuje své priority v nové roli Ingrid Miškovská. „Je pro mě důležité mít tým, který práce opravdu baví, má tah na branku a nebojí zkoušet nové cesty. Osobně se chci zaměřit na získávání a rozvoj nových talentů.“
 
Ingrid Miškovská je absolventkou Ekonomické univerzity v Bratislavě a ve společnosti Microsoft pracuje od dubna 2012. Během svého působení jako ředitelka spotřebitelského segmentu na Slovensku a následně jako ředitelka pro digitální prodej pro střední a východní Evropu (Digital Sales Leader CEE) získala několik celosvětových ocenění společnosti za dosažené obchodní výsledky, transformaci prodejních kanálů a manažerské schopnosti. Před nástupem do Microsoftu pracovala 20 let ve spotřebitelském segmentu, z toho 16 let ve Philips DAP. Posledních 8 let řídila slovenský byznys firmy. 

Autor článku