Ve své nové roli je Miškovská zodpovědná za řízení obchodních, marketingových a produktových týmů v segmentu prodeje pro koncové zákazníky a úzkou spolupráci s výrobci zařízení a lokálními obchodními partnery při vyhledávání a rozvoji nových příležitostí pro prodej zařízení a služeb společnosti Microsoft.
„Budu se soustředit na budování dlouhodobé a inovativní obchodní a produktové strategie pro zařízení s operačním systémem Windows a služby v oblasti gamingu a cloudu. Mezi klíčové oblasti mého zájmu patří také transformace obchodních a marketingových procesů pro digitální svět,“ komentuje své priority v nové roli Ingrid Miškovská. „Je pro mě důležité mít tým, který práce opravdu baví, má tah na branku a nebojí zkoušet nové cesty. Osobně se chci zaměřit na získávání a rozvoj nových talentů.“
Ingrid Miškovská je absolventkou Ekonomické univerzity v Bratislavě a ve společnosti Microsoft pracuje od dubna 2012. Během svého působení jako ředitelka spotřebitelského segmentu na Slovensku a následně jako ředitelka pro digitální prodej pro střední a východní Evropu (Digital Sales Leader CEE) získala několik celosvětových ocenění společnosti za dosažené obchodní výsledky, transformaci prodejních kanálů a manažerské schopnosti. Před nástupem do Microsoftu pracovala 20 let ve spotřebitelském segmentu, z toho 16 let ve Philips DAP. Posledních 8 let řídila slovenský byznys firmy.