„Jsme poctěni, že jsme opět získali toto uznání. Budeme se i nadále snažit zajistit růst našeho podnikání v oblasti řízení služeb v terénu (FSM) prostřednictvím úzké spolupráce s našimi zákazníky a partnery po celém světě,“ prohlásil Alastair Sorbie, CEO společnosti IFS. „Máme radost, že zásluhou služeb v terénu, které představují prioritu při zavádění nových technologií zlepšujících zkušenosti zákazníků, budeme našim zákazníkům moci nabídnout nejnovější technologické platformy, funkce a modely dodávek. Víme, že organizace působící v odvětví služeb jsou pod mimořádným tlakem, aby dokázaly uspokojit neustále se měnící požadavky zákazníků a současně byly schopny diferencovat svou nabídku služeb a dosáhnout zisku. Naším cílem je umožnit organizacím v tomto odvětví vyřešit existující problémy a výzvy, aby se mohly chopit budoucích příležitostí. Globální vůdčí tým společnosti IFS se zaměřuje na rozšiřování našeho podnikání v oblasti FSM. Věříme, že průzkum, jakým je například tato zpráva, pomůže potvrdit význam práce, kterou odvádíme ve všech našich regionech.“
Společnost IFS uskutečnila několik klíčových iniciativ s cílem maximalizovat hodnotu naší nabídky v oblasti řízení služeb v terénu. Mezi tyto iniciativy patří:
- silný závazek k provádění mnoha procesů v rámci odvětví, od specifických vertikálních činností a pracovních postupů až po implementaci šablon a školicí dokumentace,
- zaměření na produkty a jejich možnosti konfigurace uživatelem, od strategické úrovně až po provozní úroveň, včetně možnosti rozšíření na mobilní zařízení, která organizacím dovoluje snadno škálovat na základě konkrétních obchodních potřeb,
- podpora spolupráce se zákazníky, jež zahrnuje partnerské aktivity, jako jsou uživatelská fóra zákazníků a specializovaná tematická školení,
- investice do nových technologií s cílem podpořit produktivitu, efektivitu a růst návratnosti investic jak z hlediska řešení, tak i pracovních sil v terénu jako celku.
Další informace o trhu a trendech v oblasti řízení služeb v terénu a také podrobnosti o analýze řešení IFS Řízení služeb v terénu vypracované společností Gartner jsou uvedeny v úplné zprávě, která je k dispozici na adrese: http://www.ifsworld.com/cz/news-and-events/industry-analyst-research/.
Podrobné informace o řešení IFS Řízení služeb v terénu naleznete na adrese http://www.ifsworld.com/cz/solutions/enterprise-service-management/field-service-management/.