;

Gartner označil ve svém průzkumu Magic Quadrant z roku 2016 společnost IFS za lídra v oblasti řízení služeb v terénu

14. 2. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © FotolEdhar - Fotolia.com
IFS, globální společnost zabývající se vývojem podnikových aplikací, byla opět označena za lídra v průzkumu Magic Quadrant společnosti Gartner zaměřeném na řízení služeb v terénu. Gartner uvádí společnost IFS jako lídra v oblasti aplikací pro řízení služeb v terénu od roku 2014.

„Jsme poctěni, že jsme opět získali toto uznání. Budeme se i nadále snažit zajistit růst našeho podnikání v oblasti řízení služeb v terénu (FSM) prostřednictvím úzké spolupráce s našimi zákazníky a partnery po celém světě,“ prohlásil Alastair Sorbie, CEO společnosti IFS. „Máme radost, že zásluhou služeb v terénu, které představují prioritu při zavádění nových technologií zlepšujících zkušenosti zákazníků, budeme našim zákazníkům moci nabídnout nejnovější technologické platformy, funkce a modely dodávek. Víme, že organizace působící v odvětví služeb jsou pod mimořádným tlakem, aby dokázaly uspokojit neustále se měnící požadavky zákazníků a současně byly schopny diferencovat svou nabídku služeb a dosáhnout zisku. Naším cílem je umožnit organizacím v tomto odvětví vyřešit existující problémy a výzvy, aby se mohly chopit budoucích příležitostí. Globální vůdčí tým společnosti IFS se zaměřuje na rozšiřování našeho podnikání v oblasti FSM. Věříme, že průzkum, jakým je například tato zpráva, pomůže potvrdit význam práce, kterou odvádíme ve všech našich regionech.“

bitcoin_skoleni

Společnost IFS uskutečnila několik klíčových iniciativ s cílem maximalizovat hodnotu naší nabídky v oblasti řízení služeb v terénu. Mezi tyto iniciativy patří:

  • silný závazek k provádění mnoha procesů v rámci odvětví, od specifických vertikálních činností a pracovních postupů až po implementaci šablon a školicí dokumentace,
  • zaměření na produkty a jejich možnosti konfigurace uživatelem, od strategické úrovně až po provozní úroveň, včetně možnosti rozšíření na mobilní zařízení, která organizacím dovoluje snadno škálovat na základě konkrétních obchodních potřeb,
  • podpora spolupráce se zákazníky, jež zahrnuje partnerské aktivity, jako jsou uživatelská fóra zákazníků a specializovaná tematická školení,
  • investice do nových technologií s cílem podpořit produktivitu, efektivitu a růst návratnosti investic jak z hlediska řešení, tak i pracovních sil v terénu jako celku.

Další informace o trhu a trendech v oblasti řízení služeb v terénu a také podrobnosti o analýze řešení IFS Řízení služeb v terénu vypracované společností Gartner jsou uvedeny v úplné zprávě, která je k dispozici na adrese: http://www.ifsworld.com/cz/news-and-events/industry-analyst-research/.
Podrobné informace o řešení IFS Řízení služeb v terénu naleznete na adrese http://www.ifsworld.com/cz/solutions/enterprise-service-management/field-service-management/.