Hlavní navigace

Finanční poradenství pod vlajkou Zepter

29. 1. 2007
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Do České republiky vstoupila Marshaly Insurance Financial Associated, která nabízí klientům nezávislé finanční poradenství. Společnost působí v rámci skupiny Zepter International.

Akciová společnost Marshaly se sídlem ve Švýcarsku působí v zemích střední a východní Evropy. Své aktivity v České republice zahájila na počátku roku 2007 a poskytuje finanční poradenství v oblasti zajištění penze, zdraví, rizik a také v otázkách efektivního investování. „Zaměřujeme se především na rodiny, a to bez rozlišení příjmových skupin. Ve velké většině z nich lze totiž po zpracování osobní finanční analýzy nalézt možnosti pro nezávislé řešení jejich potřeb, či úsporu financí,“ uvedl jednatel společnosti Marshaly v České republice Roman Stieger.

Vedle finančních produktů šitých na míru a garance nezávislosti na jejich poskytovatelích si Marshaly zakládá především na motivovaném týmu finančních poradců, kteří věří tomu co nabízí a dokáží pro to nadchnout i své zákazníky. Svoji poradenskou síť buduje jak ze zkušených profesionálů v oboru, tak z řad perspektivních zájemců o finanční poradenství, proškolených na mezinárodních seminářích „Marshaly Academy.“

V současnosti nabízí služby společnosti přes 150 poradců. Nábor nových však nadále pokračuje tak, aby bylo dosaženo skutečně maximálního regionální pokrytí.

„Chceme využít potenciál a prodejní úspěch Zepter International Group a poskytnout jejím klientům finanční produkty a nezávislé finanční poradenství. Proto vznikla Marshaly,“ prohlásil na dnešní tiskové konferenci Jiří Bunda, generální ředitel společnosti Zepter Česká republika.

Příchod Marshaly na trh znamená další zajímavé obohacení služeb poskytovaných společností Zepter v České republice. Ta v loňském roce dosáhla obratu 750 milionů korun a v současné době má její obchodní síť více než 2 500 reprezentantů. I nadále se přitom počítá s jejím rozšiřováním. V roce 2007 plánují Zepter a Marshaly vložit do náboru nových reprezentantů více než 10 milionů korun a nabídnout tak více než 2000 nových pracovních příležitostí.

V ČR doposud Zepter International poskytovala produkty čtyř divizí:

  • Home Art (systém zdravé přípravy, bezpečného uchování a elegantního podávání jídel),
  • Medical (profesionální a domácí péče o zdraví),
  • Cosmetics (pečující a dekorativní kosmetika) a
  • Home Care (přístroje pro rychlý úklid, desinfekci a čištění a zabezpečení domácnosti).

Autor článku