;

Díky on-line inovacím dosahuje Germanwings rekordního obratu

15. 2. 2008
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Germanwings, přední německá nízkonákladová letecká společnost, dosáhla v roce 2007 dvoumístného nárůstu v obratu i v počtu pasažérů, a uzavírá tak konec roku 2007 s rekordními hodnotami.

Germanwings, přední německá nízkonákladová letecká společnost, dosáhla v roce 2007 dvoumístného nárůstu v obratu i v počtu pasažérů, a uzavírá tak konec roku 2007 s rekordními hodnotami.

Počet pasažérů přední německé nízkonákladové společnosti Germanwings dosáhl hranice 8 milionů, přičemž bylo přepraveno o 12,5 % více cestujících než v předchozím roce, kdy cestovalo pouze 7,1 milionu.

Také obrat společnosti výrazně vzrostl, když ke konci roku dosáhl hodnoty 630 milionů euro, což je o 12,7 % více než v roce 2006. Tiskový mluvčí společnosti Thomas Winkelmann uvedl: ‚Rok 2007 byl pro naše odvětví výzvou a troufám si tvrdit, že jsme ji zvládli mistrovsky. V Germanwings jsme si pro tento rok stanovili vysoké cíle a těch se nám podařilo dosáhnout.'

Podle Thomase Winkelmanna je základem pro opětovně velmi úspěšný rok jednoznačně stanovení pozice značky Germanwings: ‚Jsme lídrem kvality mezi nízkonákladovými dopravci. Zákazníci vědí, že u nás se jim dostane optimálního poměru mezi cenou a výkonem. V loňském roce naše společnost několikrát překvapila zákazníky svou inovační a kvalitativní ofenzívou. Mimo jiné jsme zavedli vlakové spojení k mezinárodním letům Germanwings pod názvem Rail&Fly, vytvořili věrnostní zákaznický program Boomerang Club, přemístili jsme se na atraktivní terminály na důležitých letištích, zjednodušili přestupní spojení zavedením nového systému Smart Connect a umožnili internetové odbavení po celém Německu.'

Ještě několik dní před Vánoci Germanwings výrazně inovovali své internetové stránky, díky čemuž bude nabídka ještě přehlednější. Navíc přibyly také novinky jakými jsou například kalendář nízkých cen Low Fare Calendar nebo Blind Booking, což je rezervační ruleta, při níž si zákazník rezervuje let za předem stanovenou cenu a teprve po potvrzení rezervace se dozví, kam pocestuje.

Mluvčí Thomas Winkelmann vše komentuje slovy: ‚Podařilo se nám, pravděpodobně jako jediné evropské letecké společnosti v našem segmentu, zvýšit průměrný zisk na pasažéra. Zákazníci Germanwings se mohou vždy těšit na kvalitní produkty, které očekávají.'

Autor článku