Odborné setkání „Staňte se digitální firmou“ se zaměřilo zejména na praktické využití podnikového ERP software Microsoft Dynamics pro nákup, prodej a logistiku. Novinku LOKIA WMS pokřtili společně zástupci CCV Informační systémy a společnosti Microsoft.
Nové řešení pro řízení skladového hospodářství je postaveno na nejmodernějších technologiích společnosti Microsoft, využívá cloudové služby platformy Microsoft Azure a rozšiřuje cloudovou nabídku podnikových aplikací Microsoft Dynamics 365.
Na fotografii zleva: Rami Salameh – Microsoft Partner Technology Strategist, Nikola Pleska - Microsoft Dynamics Marketing Manager, Lubomír Veselý - obchodní ředitel CCV, Tomáš Kormaňák - produktový manažer CCV a Petr Ondrášek - marketingový ředitel CCV.
Skladový software LOKIA WMS řídí, eviduje a vyhodnocuje skladové procesy. Zvyšuje tak produktivitu skladníků při současném omezení jejich chybovosti. Silnou stránkou podle zákazníků je také modulárnost systému, která zajištuje jednoduché nasazení do praxe. LOKIA WMS umí řešit komplikované řízení skladů pružně pomocí volitelných funkcí, které jsou poskytovány formou služby účelně podle potřeb logistiky obchodních a výrobních firem.