Vývojáři společnosti BizBox mají předchozí zkušenosti s realizací několika rozsáhlých prodejních portálů se softwarem na trzích v USA, Velké Británii, Německu nebo Číně. Na základě těchto zkušeností firma vyvinula produkt BizBox, při jehož vývoji by dán důraz na flexibilitu, spolehlivosti, škálovatelnost a bezpečnost.
Platforma nabízí ochranu proti zneužití platebních systémů, kompletní správu objednávek, podporuje vícejazyčné obchody a samozřejmě uživateli umožňuje využívat komplexní služby elektronického marketingu včetně hostingových služeb. Back-end je sice pouze v angličtině, umožnuje však vytvářet vícejazyčné obchodní stránky v národních jazycích. Do systému je implementováno rovněž určité know-how specifik obchodování v určitých regionech, jako obvyklé platební metody, způsoby doručení nebo cenotvorba.
„Naše platforma BizBox nabízí pět hlavních výhod pro snadnější obchodování online – tvorbu vlastních webových prezentací, využití nástrojů online marketingu, podporu lokálních platebních metod, udržení kontaktu s novým zákazníkem a vyhodnocení výsledků online prodeje. Rozhodli jsme se, že základní verzi zpřístupníme firemním zákazníkům zdarma. Velmi nám záleží na kvalitní podpoře, kterou hodláme našim novým partnerům a jejich koncovým zákazníkům nabízet, proto věřím, že s naším novým produktem brzy předběhneme konkurenci“, říká Milan Šorm, jednatel firmy BizBox.
Technicky běží obchodní platforma BizBox na multizónovém cloudu od Amazonu. Firma očekává, že se v průběhu jednoho roku BizBox samostatně uživí a během tří let se rozšíří na nejvýznamnější trhy světa a dokáže tak svůj globální potenciál.