Akce proběhla v hotelu Chopin Bratislava za účasti partnerských společností Oracle, Avaya a Sugar CRM. Zákaznický den společnosti Algotech na Slovensku proběhl v letošním roce poprvé a stal se základem pro akci, ze které bude vytvořeno do budoucna tradiční setkání jak pro stávající, tak potenciální zákazníky. Mezi zúčastněnými společnostmi nechyběly např. UniCredit Bank, UPC Slovensko, Lenovo.
Program se zaměřil zejména na trendy v oblasti řešení CRM, Avaya Kontaktních center a Oracle ERP. Byla také představena vyšší forma spolupráce s firmou ASBIS, která se stává partnerem společnosti Algotech pro řešení ORACLE a IBM na Slovensku.
„Slovensko je naším dalším strategickým cílem. Potvrdilo se nám, že naše pobočka na Slovensku byla dobrým krokem a zájem zákazníků na zákaznickém dni předčil očekávání, což nás velmi potěšilo“, říká František Zeman, generální ředitel společnosti Algotech. Roman Kopecký, obchodní ředitel společnosti dodává: „Slovenský trh má velký obchodní potenciál a je pro nás strategicky velmi důležitý.“ Více informací včetně jednotlivých prezentací najdete na www.algotech.cz.