;

Unicorn Systems nabízí jednodušší přístup do datové schránky

30. 4. 2010

Sdílet

Řešení pomáhá malým, středním i velkým společnostem zefektivnit výměnu datových zpráv s orgány veřejné správy a optimalizovat agendu jejich vnitřního zpracování. Toto řešení využívají nebo zavádějí desítky klientů na území celé České republiky. Mezi ně patří například Česká pojišťovna, Seznam.cz, PHOENIX lékárenský velkoobchod, SITA CZ nebo Hradecká lesní a dřevařská společnost.

Právnické osoby mají dle zákona 300/2008 Sb od 1. listopadu 2009 povinnost přijímat korespondenci od státních orgánů výhradně elektronicky. Pro většinu společností je při práci s datovými schránkami informační systém České pošty nedostatečný. Společnost Unicorn Systems proto přišla s řešením, které umožňuje datové zprávy nejen přijímat (přímo nebo přes podatelnu), ale také sestavit, vybrat příjemce z adresáře, elektronicky podepsat oprávněnými osobami a následně odeslat.

Další funkčností je distribuce datových zpráv, která může probíhat automaticky na základě uživatelsky definovaných pravidel. Po zpracování lze datové zprávy uložit do strukturovaného archivu, přičemž přístup do něj mají pouze oprávněné osoby. Řešení rovněž nabízí správu prakticky neomezeného množství datových schránek. Veškeré funkce aplikace jsou dostupné přes standardní webové služby, což umožňuje případnou integraci řešení s dalšími systémy.

Řešení je založeno na platformě Microsoft SharePoint (Windows SharePoint Services 3.0 nebo Microsoft Office SharePoint Server 2007) a plně využívá jejích vlastností. Je rovněž certifikováno společností Microsoft jako jedno z preferovaných řešení. Minimální nároky na hardware, rozumná pořizovací cena a také snadná rozšiřitelnost přesvědčily ke koupi tohoto řešení řadu klientů.

Našli jste v článku chybu?