;

Trask v roce 2011 dosáhl obratu 680 mil. Kč

19. 6. 2012

Sdílet

Jedná se o téměř 30% nárůst v porovnání s rokem 2010. Na meziročním růstu mají podle tiskového prohlášení společnosti velký podíl nové zakázky v sektoru financí u zákazníků jako je Raiffeisen Bank, ČSOB, Komerční banka a ING, ale také u zákazníků v segmentu telekomunikací a průmyslu, například Telefónica, T-mobile, Vodafone, PWC a Škoda Auto.

Největší podíl na příjmech mají oblasti integrace, správa obsahu (ECM), řízení obchodních procesů (BPM) a služby spojené s provozem a bezpečností IT. Novou oblastí, která se objevila v roce 2011, jsou konzultační služby, na které se Trask chce i do budoucna více zaměřovat. S rozvojem společnosti roste i tým Trasku, který nyní čítá přes 300 zaměstnanců což znamená růst o 29 %.

Mezi nejzajímavější projekty loňského roku určitě patří implementace integrační vrstvy nad technologiemi IBM v Raiffeisenbank, řešení pro řízení obchodních procesů (BPM) v Komerční bance a v GE Money Bank, nebo implementace nového 3D konfigurátoru vozů pro Škoda auto – za který společnost Trask obdržela cenu Microsoft Awards za inovativnost řešení.

Našli jste v článku chybu?