;

TechCity UK – Sillicon Valley Evropy je šancí i pro české firmy

11. 10. 2012

Sdílet

Na Britském velvyslanectví v Praze se uskutečnil seminář pro české ICT firmy, který měl za úkol představit  technologické centrum TechCity UK. TechCity je prostor shromažďující malé i velké rychle se rozvíjející firmy v oblasti IT, telekomunikací a digitálních technologií. V současnosti je domovem více než 1000 firem, mezi nimiž jsou mimo jiné i Google, Facebook, Vodafone nebo Intel. Poprvé se projekt představil v Česku loni. Na druhém ročníku semináře kromě britského speakera Chrise Moora, specialisty z TechCity Investment Organisation, vystoupil a o své zkušenosti se podělil i Vít Horký, spoluzakladatel a ředitel společnosti Brand Embassy, která v současnosti v Tech City sídlí.

"Cesta naší firmy z Prahy do londýnského TechCity pro nás znamenala vstup na globální trh. Zatím nikde v Evropě jsem se nesetkal s takovou koncentrací nadaných podnikatelů, kteří chtějí prorazit ve světě technologií. Přítomnost Brand Embassy v jednom z klíčových trhů na světě nám dává obrovskou motivaci a chuť tvrdě pracovat, abychom se již brzy stali lídry v poskytování zákaznické péče na sociálních sítích,“ řekl na semináři Vít Horký.

Samotný projekt účastníkům semináře představil Chris Moore, specialista na IT, software a digitální média, který je součástí týmu Tech City Investment Organisation. Hovořil zejména o příležitostech, které TechCity firmám nabízí.

Na praktické aspekty života a businessu v TechCity se ve své prezentaci zaměřil Vít Horký, který pohovořil o začátcích své firmy a významu, který pro něj usídlení v TechCity mělo. Ačkoli by chtěl zatím ponechat vývojářskou část své firmy v Česku, tak pokud jde o kontakty a spojení se světem, je podle něj TechCity nenahraditelné. V TechCity mu nejvíce pomohlo poskytnuté poradenství, které mu pomohlo nejen správně identifikovat, v čem by jeho společnost mohla být úspěšná, ale i s praktickými otázkami, jako jaké zaměstnance hledat a kde je najít. Rovněž mezinárodní kontakty, které v Londýně navázal, se zásadě podílely na jeho úspěchu.

Seminářem ale TechCity v České republice nekončí. Vybrané české firmy dostanou šanci zažít TechCity na vlastní kůži v rámci Festivalu podnikatelů (Enterpreneur Festival). Během několikadenní návštěvy se setkají s předními evropskými a americkými investory, zúčastní se jednání s řediteli mezinárodních společností a budou mít možnost prodiskutovat své obchodní plány s kupci z celého světa. Festival i seminář se koná z iniciativy britské vládní organizace UK Trade & Investment.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality