Společnost hybris, dodavatel softwaru pro vícekanálové obchodování a komunikaci, oznámila, že dokončila vývoj komplexního vícekanálového portfolia pro společnost AVG podnikající v oblasti bezpečnostního softwaru. Řešení, které společnost hybris vyvinula podle požadavků společnosti AVG během uplynulých deseti měsíců, včetně doby potřebné na jeho testování, zahrnuje aplikace B2C a B2B, řešení pro personalizaci, platformu pro elektronické obchodování a funkci CSM. Společnost AVG je prvním zákazníkem společnosti hybris, který bude používat řešení založené na nové platformě Adobe CQ5.
Dušan Zábrodský, Senior Vice President Business Transformation ve společnosti AVG, uvedl: „Společnost AVG dříve používala obchodní řešení, které již neodpovídalo naší snaze přiblížit se našim zákazníkům a přejít od obchodní orientace založené čistě na nabídce produktů do bodu, kdy budeme schopni navázat s našimi zákazníky bližší vztah. Splnění této priority vyžadovalo silnou platformu pro elektronické obchodování, řešení B2C a B2B, flexibilní nástroje pro personalizaci a mobilní řešení.”
Uživatelé mohou importovat a integrovat celou řadu toků údajů o výrobcích z jakéhokoli interního nebo externího zdroje a zajišťovat jejich kvalitu. Dalším prvkem Multichannel Suite je podpora workflow na základě rolí, která umožňuje více uživatelům vkládajícím obsah spolupracovat na určitých úkolech, například při specifikaci produktu a přípravě jeho uvedení na trh, je-li tento krok podmíněn určitým termínem nebo sezónou, a zajistit tak kontrolu a shodu informací získávaných z různých obchodních kanálů po celou dobu životního cyklu produktu a jeho uvádění na trh. Schválený obsah může být distribuován do vícevrstvých prodejních modelů nebo do katalogových systémů zajišťovaných třetími stranami, což zajišťuje shodu v rámci celého rozšířeného hodnotového řetězce.