Společnost Devoteam oznámila získání ocenění nejlepšího partnera BMC Software pro Evropu, Afriku a Blízký východ „TOP ESM EMEA Solution Provider Award for FY2010“.
Oceněna byla především schopnost společnosti dodávat vysoce kvalitní služby pro podporu svých zákazníků prostřednictvím Globálního Devoteam Service Desku. Service Desk využívající metody řízení dle ITIL, nyní obsluhuje převážnou většinu zákazníků společnosti v sektoru EMEA, často v režimu 365x24x7.
„Vysoká poptávka společností po Cloud Computingu nyní zvyšuje poptávku po rychlejších a pružnějších ERP řešeních pro poskytování IT služeb. Model Dynamic Business Service Management (DBSM), který BMC Software vyvinula, vychází z již mnoho let úspěšně aplikovaného BSM modelu a řeší právě problematiku dynamického řízení IT služeb,“ uvedl předseda ITSM Boardu Devoteam Group, Sylvain Bernolle.
Skupina Devoteam působí v 23 zemích Evropy, Afriky a Blízkého východu. Zaměstnává více než 4500 pracovníků a za rok 2009 vykázala obrat 460 mil. €. Mezi její hlavní činnosti patří poradenství v oblasti IT, implementace nástrojů pro řízení IT a poskytování expertů do klientských projektů. V roce 2010 získala společnost v České republice akreditaci pro ITIL školení (Foundation a Intermediate).
Mezi její lokální zákazníky patří například AXA, Česká pojišťovna, DHL, Komerční banka, Ministerstvo financí, Ministerstvo vnitra, Telefónica O2, Raiffeisenbank a T-Mobile.