Meziroční nárůst obratu v porovnání s rokem 2007 představuje 15 %. I přes současnou ekonomickou krizi očekávají letos všechny tři společnosti celkový obrat ve výši cca 500 mil. Kč.
Cleverlance Enterprise Solutions, dodavatel IT konzultačních služeb a komplexních SW řešení zejména pro finanční a telekomunikační segment letos oslavila 9 let své existence. V roce 2008 dosáhla v ČR a SR nekonsolidovaného obratu 650 mil. Kč oproti výsledku 589 mil. Kč o rok dříve. I přes ekonomická opatření plynoucí z hospodářské recese si Cleverlance díky reorganizaci firmy na menší samostatné jednotky udržela přední místo na trhu a očekává nárůst zisku i v tomto roce. Navíc nabídla stávajícím a novým zákazníkům nové ucelené produktové portfolio především z oblasti CRM, Call center, bezpečnosti a platforem pro sociální sítě.
AEC, výrobce a poskytovatele software a služeb pro bezpečnost dat a antivirovou ochranu, získala Cleverlance formou akvizice v roce 2007. V roce 2008 dosáhla meziročního nárůstu obratu o 239 % výsledkem 74 mil. Kč. Letos firma očekává nárůst zisku okolo 20 %. V oblasti prodeje licencí patří k největším loňským zákazníkům Generální ředitelství cel, Česká spořitelna nebo České dráhy. V oblasti projektů služeb informační bezpečnosti pak projekty pro Český úřad zeměměřický a katastrální a Úřad na ochranu osobních údajů. Letos realizovala AEC velkou řadu zakázek v různých odvětvích, zejména v oblasti veřejné správy a financí. Mezi nejvýznamnější projekty patří ČEZ Energoservis, Volksbank CZ, Ministerstvo průmyslu a obchodu, Vojenská zdravotní pojišťovna ČR, Energetický regulační úřad, Hasičský záchranný sbor Jihomoravského kraje nebo na slovenská Poštová banka.
Společnost TrustPort vznikla v březnu 2008 vyčleněním vývojové divize ze společnosti AEC a je rovněž součástí skupiny Cleverlance. Produkty tohoto významného výrobce bezpečnostních produktů pro domácí i podnikové zákazníky patří ke světové špičce (např. TrustPort Antivirus, TrustPort PC Security) a získaly již několik ocenění. V roce 2008 měl Trustport obrat 15 mil. Kč. Úspěšně pokračuje prodejem svých produktů v nových regionech – např. ve Velké Británii, Asii a Latinské Americe.