Hlavní navigace

Skupina AXA má nového marketingového ředitele Jana Grosmana

29. 1. 2010

Sdílet

Jan GrosmanNa této pozici bude přímo podřízený generálnímu řediteli. S příchodem nového ředitele došlo ke sloučení marketingového úseku a úseku rozvoje produktů. Do nového působiště přichází Jan Grosman s bohatými zkušenostmi s vedením marketingových aktivit ve finančních společnostech.

Své pracovní zkušenosti získal nejprve v GE Money Bank, kde pracoval více než pět let. Začínal jako manažer vývoje produktů a následně vedl útvar strategického marketingu. Další tři roky působil v ING Česká republika na pozici vedoucího marketingu a rozvoje. Zde řídil tým, který například zavedl úspěšný produkt ING Konto.

V minulém roce dokončil projekt optimalizace zákaznického servisu pro významného klienta působícího ve finanční oblasti v Moskvě, kde působil jako konzultant společnosti Deloitte.

Našli jste v článku chybu?