Kupi.cz je portál, který hlídá ceny v supermarketech a přináší slevy rychloobrátkového zboží z tištěných letáků na internet. Provozuje se od roku 2012.
Během února začne spolupráce se Seznamem, která bude založena na mediální podpoře. Souběžně s tím začne Seznam.cz prodávat reklamní prostor na stránkách Kupi.cz.
Do budoucna by měla vzniknout společná firma, která bude projekt dále rozvíjet a provozovat tak, aby společně vybudovali projekt, který bude leaderem na internetovém trhu slev rychloobrátkového zboží.
Seznam se dosud soustředil díky portálu Zboží.cz na srovnávání cen v on-line obchodech. Nyní své aktivity rozšiřuje i na některé segmenty prodejců v kamenných prodejnách. V dlouhodobém horizontu by mohl vzniknout i klíčový rozcestník pro nákup potravin přes internet. „Kupi.cz s akčními nabídkami potravin a drogerie v maloobchodních sítích velmi dobře doplňuje službu Zboží.cz, která prohledává nabídky internetových obchodů. Prodejcům a výrobcům rychloobrátkového zboží pak přinášíme novou a efektivnější možnost jak cíleně komunikovat se svými zákazníky,“ komentuje to Marek Nový, head of business development v Seznam.cz.
Čtěte také:
→ Internetový obchod v ČR zatím stále roste, na prvním místě je elektronika
Výzkum o stavu e-commerce v České republice v roce 2013.
→ Seznam.cz inovuje
Úprav se dočkají služby Stream a Lidé, přibude nový vzhled e-mailu a několik mobilních aplikací.