;

ServiceNow dorazil do Česka

27. 3. 2013

Sdílet

Jednatel solid-serVision CZ, s.r.o. Norbert Nagy na tiskové konferenci uvedl, že společnost získala licenci ServiceNow pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Pražská pobočka se v první fázi zaměří na podporu implementací v nadnárodních korporacích, které zde ServiceNow používají nebo plánují nasadit. Dalším logickým krokem je oslovení velkých českých společností se servisně zaměřeným ICT, které hledají řešení pro Help Desk nebo podporu ITIL procesů. V průběhu tohoto roku společnost předpokládá rozšíření původně osmičlenného týmu na cílových 15 specialistů.

Dle vyjádření zástupců firmy dělá - podle průzkumů Gartner Group mapujících situaci na západ od našich hranic - řešení ServiceNow vrásky společnostem BMC Remedy, IBM, Hewlett-Packard nebo CA, které se až donedávna dělily o trh aplikací podporujících provoz IT velkých společností. Od roku 2008 toto cloudové řešení ITIL procesů pravidelně obsazuje přední místa žebříčků Service Deskových nástrojů v USA a v posledních dvou letech zažívá stejný boom i Evropě. Zákazníci si na ServiceNow údajně cení především rychlost nasazení, flexibilitu úprav, stabilitu řešení a v neposlední řadě i nízké TCO.

Solid-serVision.com GmbH je preferovaným partnerem ServiceNow v Německu, který si svoji pozici favorizovaného implementátora vydobyl zaměřením na poskytování komplexních konzultačních služeb v oblasti ITIL procesů a implementaci softwarových řešení na jejich správu.

Partnerem pro vznik české pobočky je tuzemská softwarová firma AspectWorks, s.r.o., která se specializuje se na vývoj řešení pro podnikovou sféru. Nabízí především vývoj softwaru na míru, outsourcing IT služeb, kontrolu kvality softwaru a odborná školení.

 

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality