Před zahájením samotné implementace shromáždili konzultanti J.K.R. všechny požadavky společnosti Seno na funkčnost informačního řešení, mezi které patřilo především zpracování veškerých podnikových postupů v rámci jednoho systému a zřetězení velkoobchodního procesu tak, aby plně vyhovoval potřebám uživatele a jeho specifikům. „Oproti zpracování v předchozím informačním systému začíná velkoobchodní proces v Byznys ERP již zpracováním přijaté objednávky, která byla původně evidována pouze v papírové podobě,“ vysvětluje Jiří Rákosník, obchodní ředitel společnosti J.K.R.
Po zavedení ERP řešení proběhla školení a testování uživatelských úprav v prostředí uživatele. Následovalo zahájení ostrého provozu s dohledem ze strany konzultantů dodavatele, v jehož rámci byla jednotlivým uživatelům poskytnuta podpora při provádění rutinních operací a došlo k přizpůsobení informačního systému individuálním požadavkům uživatele.
Mezi nejdůležitější přínosy nového řešení pro společnost Seno patří kromě sjednocení veškerých podnikových agend, provázání jednotlivých podnikových procesů a zpracování celého velkoobchodního procesu v rámci ERP systému také možnost přístupu obchodních zástupců do centrální databáze přes terminálové služby, zlepšení organizace skladových zásob či zjednodušení procesu objednávání v závislosti na požadavcích zákazníků.