;

Řešení Nessu chrání kontakty zákazníků Telefónica O2

27. 8. 2009

Sdílet

Firma Ness dodala společnosti Telefónica O2 řešení, díky kterému její zákazníci již nemusí mít strach o kontakty ve svých mobilních telefonech.

Služba, která se rozběhla od začátku srpna 2009, má pomoci uživatelům mobilních telefonů ochránit důležité údaje i operátorovi, který v případě ztráty zákazníkových kontaktů přichází o příjmy za komunikaci ať telefonickou nebo prostřednictvím SMS a MMS zpráv. Uložené kontakty z mobilního telefonu si uživatel na svém internetovém účtu může dále udržovat a nastavovat nebo jednoduše přenášet mezi různými mobilními přístroji.

 

Vlastní služba mobilního zálohování, kterou odborníci Ness připravili a zavedli do stávající informační infrastruktury O2, je zatím na českém trhu jedinečná a nenabízí jí žádný jiný operátor.

„Kdo přišel o své mobilní kontakty, dobře ví, že je to doslova malá osobní tragédie. Chceme naše zákazníky před těmito nepříjemnostmi ochránit. Proto jsme pro ně spolu s Nessem připravili internetovou službu O2 Záloha, která jim umožní pravidelně zálohovat kontakty a kalendářové záznamy z jejich mobilních telefonů. Při přípravě jsme dbali na vysokou bezpečnost a univerzálnost celého řešení," uvedl Jan Dachovský ze společnosti Telefónica O2.

 

Našli jste v článku chybu?