;

Nokia E72 již k dostání v obchodech

20. 11. 2009

Sdílet

Kromě oznámení o dostupnosti nové Nokia E72 společnost Nokia rovněž zveřejnila výsledky výzkumu*, který odhalil, že stále více lidí se v běžném životě při reagování na důležité zprávy spoléhá na komunikaci prostřednictvím e-mailu než na tradiční telefonní hovory nebo textové SMS zprávy. Nokia E72 se na českém trhu začne prodávat  v týdnu od 23. listopadu 2009, za orientační cenu 11 400,- Kč.

V souvislosti s výsledky tohoto výzkumu řekl Ukko Lappalainen, vicepresident společnosti Nokia toto: „Náš výzkum ukázal, že lidé stráví vyřizováním e-mailů v průměru pět dnů ročně,  což odpovídá jednomu celému pracovnímu týdnu. Celá polovina z nás (46 %) si volí e-mail jako cestu pro příjímání i odesílání důležitých informací. Při navrhování nové Nokia E72 se myslelo právě na tuto skupinu uživatelů, novinka umožňuje svým majitelům být více dostupnými a nabízí jim komunikaci odkudkoli a kdykoli. “

Nokia E72 navazuje na úspěchy modelu E71, a to plnohodnotnou QWERTY klávesnicí a navíc nabízí nové důležité funkce jako je e-mail přímo na úvodní obrazovce nebo funkce pro chat. Navíc se nová Nokia E72 pyšní elegantním dokonalým vzhledem a v její výbavě najdeme také nejnovější verzi Ovi Maps s A-GPS navigací a kompasem nebo pětimegapixelový fotoaparát.

Nokia E72 přichází také se službou Nokia push e-mail, Nokia Messaging a dnes si lidé poprvé můžou nastavit zasílání rychlých zpráv (IM) přímo z domovské obrazovky a zpřístupnit tak komunity jako jsou Windows Live Messenger, Yahoo! Messenger, Google Talk nebo Ovi Chat. Navíc mohou uživatelé chatovat se svými známými či kolegy přes desktop napříč různými komunitami, a to v reálném čase.

Nokia E72 nabízí také možnost vícenásobných firemních i soukromých e-mailových účtů se zvláštními profily pro práci a zábavu, které lidem umožní být flexibilní v rozhodování na koho, kdy, kde a jak reagovat. Zatímco pracovní e-maily mají postavení jako nejdůležitější zprávy pro přijetí, neznamená to, že na ně také musíme nejrychleji reagovat. Podle výzkumu společnosti Nokia polovina respondentů (49 %) upřednostňuje v odpovědích své partnery před nadřízenými (29 %), kolegy (23 %) nebo dokonce před zákazníky (31 %).

Průzkum společnosti Nokia zjišťoval různé faktory ovlivňující jak lidé reagují na všemožné problémy a situace. Kromě výzkumu, on-line kampaně na http://www.nokia.com/responsiveness - která proběhla po celém světě - reagovali lidé na různé otázky a připomínky také na TED. Výsledky výzkumu a reakci společnosti Nokia si prohlédněte na této adrese: http://www.nokia.com/A4664066?kit=112.

 

* Výzkum provedla společnost ICM mezi 7 826 respondenty v sedmi zemích, a to v červenci 2009. Výzkum byl proveden v níže uvedených zemích: Velká Británie, Rusko, Španělsko, Jihoafrická republika, Spojené arabské emiráty, Singapur a Itálie.

Našli jste v článku chybu?