;

Ness představuje EkoNess: řešení pro správu agendy životního prostředí

25. 8. 2011

Sdílet

Společnost Ness Technologies představila EkoNess, řešení pro správu firemní agendy životního prostředí. Tento informační systém podle svých autorů splňuje legislativní požadavky a nabízí vysokou míru uživatelského přizpůsobení. Do firemního systému je implementovatelný jako serverová aplikace či jako hostovaná služba (SaaS).

„EkoNess snižuje rizika penalizace za odeslání neúplných či špatně vyplněných výkazů a pomáhá uspořit čas a náklady při vedení agendy životního prostředí i kompletaci legislativního výkaznictví,“ říká Hynek Semecký, Senior Local Sales Representative ze společnosti Ness a dodává: “Řešení splňuje stávající legislativní požadavky z oblasti chemických látek a přípravků, odpadů a obalů, ovzduší a vody dle požadavků zákazníka a umožňuje okamžitý snadný přístup ke všem informacím a datům.”

Řešení EkoNess pomáhá především těm společnostem, které podléhají ohlašovací povinnosti dle zákona o ovzduší, vodách, odpadech, obalech a integrovaném registru znečišťování (IRZ) a které se při vykazování prostřednictvím integrovaného systému plnění ohlašovacích povinností (ISPOP) potýkají s nárůstem objemu práce při zpracování standardní agendy. Mezi hlavní problémy patří nutnost manuálního vyplňování různých typů elektronických výkazů či nezajištěná integrita dat a jejich převod do formulářů státní správy. S tím je pak spojené riziko penalizace za odeslání neúplných nebo špatně vyplněných výkazů.

Vedle samotného řešení EkoNess nabízí Ness i návazné služby jako školení zaměstnanců, sledování změn legislativy a pravidelnou aktualizaci datových formátů či pravidelné konzultace s profesionály ve vedení agendy životního prostředí.

Našli jste v článku chybu?