;

MyQ Eleven - nová verze řešení pro správu tisku nabídne rozúčtování tisku podle projektů

7. 9. 2011

Sdílet

Systém MyQ slouží ke správě, zabezpečení a monitoringu tiskových úloh. Nabízí sledování nákladů na tisk a jejich rozložení podle jednotlivých uživatelů a tiskových zařízení. Řešení také poskytuje přehled o vytíženosti tiskových zařízení, umožňuje řízení uživatelských práv a nabízí také informace o tom kdo, kdy, co a na jakém zařízení tisknul či kopíroval.

Mezi nejzajímavější novinky vylepšeného MyQ Eleven podle tiskového oznámení patří možnost rozúčtování tiskových úloh dle projektů vytvořených uživatelem, rozšířené sestavy úloh a ceníky tisku, dynamické záložky, fulltextové vyhledávání či  nová funkce „EasyFax“.

Hlavní novinku v MyQ Eleven podle společnosti Janus představuje možnost souběžného použití více dynamických záložek. Je možné mít otevřené všechny potřebné záložky a libovolně volit mezi funkcemi a nastaveními. Ve všech záložkách nově funguje také fulltextové vyhledávání.

Účtování tiskových úloh je nyní možné nejen na uživatele a tiskové zařízení, ale i na projekty vytvořené uživatelem. Volbu projektu si uživatel provádí sám na počítači před tiskem. Podobným způsobem pracuje také funkce tisk po zadání pinu (v případě tisku různých uživatelů pod stejným přihlášením na PC), tuto funkcionalitu ocení hlavně školství.

Další inovací je rozšíření sestavy úloh a kompletní změna designu – po volbě reportu se automaticky otevírá sestava (tabulka nebo graf) ve formátu PDF, kterou je možné uložit také do formátů TXT, CSV, HTML a XML. Reporty lze nastavovat na úrovni oprávnění v MyQ a automaticky odesílat do e-mailu.

Vylepšení se dočkal také ceník tisku, v jehož rámci lze definovat cenové hladiny za stránku, a následně přiřadit ceník k jakékoliv tiskárně nebo skupině tiskáren. Všechny ceníky jsou archivovány pro zobrazení cen starších relací. Co se týče faxových funkcí, přibyla v MyQ funkce “EasyFax”, která podporuje zasílání faxů přes faxové servery třetích stran přímo na hlavní obrazovce Embedded terminálu.

Novými funkcionalitami se pyšní také samotný MyQ Embedded terminál na zařízeních Kyocera. Za zmínku stojí zejména rychlé přihlášení a odhlášení za méně než 1 sekundu, skenování stiskem jediného tlačítka dostupného na základní obrazovce MyQ terminálu či individuální volba jazyka pro každého uživatele.

K připravovaným novinkám, které se Janus chystá v nejbližší době představit, patří MyQ servisní modul. Tento systém zákazníkovi zabezpečí kompletní automatickou dodávku spotřebního materiálu, včetně chybových hlášek a objednání následných servisních zásahů. Podrobnější informace se dozvíte na www.myq.cz.

Našli jste v článku chybu?