Kromě nejvyšší ceny si tvůrci odnesli další dvě ocenění v kategorii Novinka roku a Nejlepší UX mobilní aplikace.
Anketu Mobilní aplikace roku 2014 pořádá nezávislá podnikatelská síť Tuesday Business Network. Z nominační fáze, která probíhala od 3. do 31. března, vzešlo celkem 164 finalistů z řad českých a slovenských aplikací. Odborná porota je následně rozdělila do jedenácti kategorií. Internetová veřejnost pak svými hlasy od 22. dubna do 19. května rozhodovala o konečném umístění v jednotlivých kategoriích. Do hlasování se zapojilo rekordních 12 393 uživatelů internetu.
Absolutním vítězem ankety a Mobilní aplikací pro rok 2014 se stala aplikace Mapy.cz od společnosti Seznam.cz. Ta kromě nejvyššího ocenění získala prvenství také v dalších dvou kategoriích: Novinka roku za kompletní přepracování aplikace a inovace a speciální ocenění Nejlepší UX mobilní aplikace.
Výsledky ankety Mobilní aplikace roku 2014
- Aplikace pro lepší svět – Potraviny na pranýři (Futura Soft)
- E-commerce aplikace – Alza.cz (Alza.cz)
- Hry – Dead Trigger 2 (MadFinger Games)
- Klientský servis – Můj Vodafone (Vodafone)
- Média – ČT sport (Česká televize)
- Nejlepší tabletová aplikace roku – Tabletový týdeník Dotyk (Tablet Media)
- Novinka roku – Mapy.cz (Seznam.cz)
- Životní styl – FDb.cz TV Kino Filmy (Filmová databáze)
- Mobilní aplikace roku 2014 (absolutní vítěz) – Mapy.cz (Seznam.cz)
Hodnocení odborné poroty
- B2B aplikace – mForce (Mforce)
- Marketingová inspirace – ZOH 2014 (Anywhere)
Zvlášení cena ExperienceU
- Nejlepší UX mobilní aplikace – Mapy.cz (Seznam.cz, a.s.)
Zaujal vás tento článek?
Zaregistrujte se k odběru našeho e-mailového newsletteru. Každý týden tak pohodlně získáte přehled o důležitých událostech v IT branži.
Čtěte také:
→ Seznam.cz připravuje inovované portfolio mapových služeb
Seznam.cz v dubnu spustí Mapy.cz v nové podobě, která zjednoduší přístup ke speciálním mapovým sadám. Postupně se objeví i nové speciály, jako třeba vodácké mapy nebo haptické mapy pro nevidomé.
→ SEM: výdaje za reklamu v mobilním vyhledávání porostou
Inzerenti sledují uživatelské trendy.