Konference přinesla odpovědi nejen na to, jak ve firmách efektivně používat mobilní aplikace v chytrých telefonech a tabletech formou nového prodejního kanálu a zvýšit tak firemní profit, ale i jak tato mobilní řešení nabídnout svým klientům v podobě tzv. self-service aplikací.
„Někteří z našich klientů stále nedocenili možnosti využívání mobilních technologií k navýšení zisků své firmy. Přitom poslední údaje mobilních operátorů hovoří o 2,5 milionu lidí v České republice, kteří dennodenně využívají mobilní internet. Jedna třetina z nich vlastní chytrý telefon či tablet. Mobilní technologie jsou přitom nejrychleji rostoucím trhem, proto by firmy neměly tento obchodní potenciál podceňovat“, říká Jiří Voldán, ředitel Cleverlance pro oblast průmyslových a obchodních společností, pojišťoven a veřejné správy.
Účastníci konference se shodli na tom, že úspěšná firma musí poskytovat takové služby, které ji bude konkurence závidět, zároveň musí umět bezvadně komunikovat s klienty, nabídnout jim atraktivní mobilní aplikace i komplexní služby, které individuálně přizpůsobí znalostem a aktuálním potřebám svého zákazníka.