Martin Hruška se po více než dvouletém působení v divizi Microsoft Office přesouvá na pozici manažera obchodní divize pro malé a střední podniky, v rámci které bude zodpovědný za prodej produktů a služeb Microsoft, marketing, za řízení distribuční a partnerské obchodní sítě. Za dobu jeho působení divize Office zaznamenala zásadní růst prodejů a využití služeb Office 365, napomohl zvýšit povědomí a zájem o Microsoft cloudové služby a divize získala významné zákazníky.
Martin nastoupil do společnosti Microsoft v roce 2003 a postupně působil na pozicích manažera partnerských programů Microsoft, account manažera pro klíčové obchodní partnery a manažera obchodního týmu pro partnerský prodej. Vystudoval ekonomii na České zemědělské univerzitě a získal titul MSc v oboru Management Studies na Nottingham Trent University (B.I.B.S.).
Svůj volný čas věnuje rodině, hraní v kapele, golfu, jízdě na kole a cestování.
Čtěte také:
→ Novým manažerem divize MS Office v Microsoftu je René Keyzlar
V této pozici vystřídal Martina Hrušku, který se přesouvá do obchodní divize pro malé a střední podniky.
→ Lucia Belková: nová obchodní ředitelka Microsoftu pro VIP partnery
Česká pobočka má novou obchodní ředitelku pro významné zákazníky a partnery.