Společnost Kerio oznámila vydání Kerio Connect 7.2 - aktuální verze systému pro komunikaci a spolupráci určeného malým a středním firmám. Kerio Connect poskytuje společnostem s 5 až 500 zaměstnanci efektivní správu emailů, kontaktů a kalendářů nejenom prostřednictvím desktopových klientů a internetových prohlížečů, ale i chytrých telefonů. Podporou široké nabídky desktopových a mobilních emailových klientů včetně iPhone, Android a BlackBerry podle Kerio zajišťuje uživatelům přístup k firemním informacím prakticky odkudkoli.
Nový Microsoft Outlook 2011 nyní nativně spolupracuje s Kerio Connect 7.2 a poskytuje synchronizaci emailů, kalendářů, kontaktů i úkolů se serverem. Uživatelé platformy Mac mohou jako klienty, plně spolupracující s Kerio Connect, zvolit rovněž Microsoft Entourage 2004 a 2008 nebo Apple Mail a iCal. Kerio Connect 7.2 přináší novou verzi protokolu CalDAV, který umožňuje synchronizaci mezi různými CalDAV klienty jako jsou iCal na Macu a Calendar na iPhonu.
Kalendářové funkce, jako je vytváření výjimek v opakujících se událostech (změna času či přílohy, přidávání účastníků, atd.), nyní fungují, i když uživatelé používají rozdílné kalendářové aplikace. Nová funkce automatického přijetí nezávazně naplánuje v kalendáři žádosti o schůzky i v případě, že uživatel není připojen. Ostatní tak mohou vidět volné a potenciálně obsazené časové úseky bez toho, aby museli čekat na přijetí či odmítnutí schůzky daným uživatelem.