Pravidla hry jsou velice jednoduchá. Stačí být na Facebooku nebo mít email. Díky těmto nástrojům se může hráč zapojit do hry. Cílem hry je najít způsob, jak s 350 Kč v kapse bezpečně stihnout letadlo, a následně zapojit do hry co nejvíce svých známých. Za každého pozvaného, kdo si odkaz se soutěží otevře, získává hráč 1 bod. V případě, že se známý hráče také aktivně zapojí do hry, hráč získává dalších 10% ze všech kontaktů, které jeho přítel přivedl.
„Hrou vás provede moderátor Kazma, který hráčům vysvětlí, o co se hraje a jak“ uvádí Karin Ruszová, marketingová manažerka GO parking.
Po celou dobu soutěže uvidí hráči pouze počet bodů, které sami získali, případně body jejich přátel na Facebooku. Soutěž poběží 3 týdny a zhruba 5 dnů před ukončením bude zveřejněn žebříček nejlepších hráčů. „Každý hráč tak bude mít možnost dohnat bodový rozdíl a pokusit se získat ještě vyšší počet bodů. Protože vyhrává pouze jeden,“ upřesňuje Karin Ruszová.
O co se bude hrát?
Podstatou úspěchu soutěží je bezesporu zábavná náplň a velice atraktivní cena.
Výhrou v kampani „Lítej v tom se mnou!“ je jednodenní výlet do vybrané evropské destinace a to soukromým letadlem speciálně najatým na tuto akci. Na jednodenní výlet s sebou výherce vezme až 5 svých kamarádů. Na tuto cestu dostane skupina kapesné ve výši 50.000,- Kč!
Více na www.litejvtomsemnou.cz a www.goparking.cz