;

Integoo uvádí systém pro analýzu chování zákazníků obchodních center

25. 8. 2010

Sdílet

Budou tak schopni rozmístit personál přesně tam, kde jej zákazníci nejvíce potřebují a zároveň lépe měřit vztah mezi umístěním zboží, atraktivitou designu a počtem prodejů.

Jedná se o systém Nextiva Retail Traffic Analysis americké společnosti Verint, v současné době jediný produkt na globálním trhu, který je schopen nabídnout srovnatelné funkce v rámci snadno ovladatelné komerční aplikace.  Technologie společnosti Verint dokáže automaticky rozeznat člověka v nepřehledném obraze a registrovat jeho chování, i pokud je částečně skryt za nákupním regálem.

Systém Nextiva Retail Traffic Analysis neukládá žádné informace, které by mohly sloužit k identifikaci konkrétního zákazníka. Řešení je určeno pro velké obchodní řetězce, supermarkety a nákupní centra. Jedinou podmínkou nasazení je, aby objekt byl vybaven bezpečnostními kamerami.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality