;

HP dodalo řešení pro analýzu mobilní sítě společnosti Telefónica

18. 10. 2012

Sdílet

V roce 2011 odstartovala Telefónica procesy, jejichž cílem bylo rychlejší a efektivnější řešení problémů se sítí a kvalitou služeb. Základní problém představovala správa obrovských objemů dat z různých zdrojů, včetně systémů pro podporu provozu (operations support systems, OSS), rozsáhlých analýz systému a síťových komponent. Telefónica potřebovala nástroj pro práci se sítí a její podrobnou analýzu, který by vycházel z požadavků zákazníků, byl škálovatelný a snadno použitelný. Jako řešení vybrala Telefónica systém HP CEA.

Díky komplexním přehledům o jednotlivých zákaznících s řadou možných statistických pohledů, které se zaměřují na využívání mobilní sítě, služeb a analýzu spokojenosti zákazníků, nyní dokážou provozní a vývojové týmy společnosti Telefónica vytvářet systémy zajišťující nepřetržitou dostupnost služeb. Řešení CEA rovněž podle tiskového prohlášení společnosti HP umožňuje společnosti Telefónica snížit celkové IT náklady – dokáže lépe využít a propojit stávající nástroje.

Našli jste v článku chybu?