;

Google přidává do Chrome rozšířené možnosti centrální administrace

17. 4. 2013

Sdílet

Google rozšířil možnosti správy tak, aby administrátoři měli větší kontrolu nad instalacemi Chromu svých uživatelů. Administrátoři mají nyní možnost, aby nastavení prohlížeče, používané na pracovním počítači, přenesli i na instalace Chromu, které uživatelé používají na svých domácích počítačích.

Díky tomu mohou uživatelé získat z domova stejný přístup k webovým aplikacím, tématům a zdrojům aplikací (app store), jaký mají v práci. Stačí, aby se do Chromu přihlásili svým pracovním účtem, který mají pro Google Apps for Business (resp. Google Apps for Education).

„IT správci mohou v administraci založené na cloudových technologiích upravovat pro své uživatele více než 100 nastavení a politik Chromu,“ říká Cyrus Misty, senior product manager pro segment Chrome fo Business and Education.

Současně bylo oznámeno i rozšíření Legacy Browser Support, který umožní správcům, aby nakonfiguraovali prohlížeč tak, že se pro určité webové adresy a on-line aplikace bude spouštět alternativní prohlížeč, který může být pro zobrazení některých webů lepší. I tuto funkci bude možné konfigurovat centrálně pro všechny zaměstnance.

G+

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality