Google rozšířil možnosti správy tak, aby administrátoři měli větší kontrolu nad instalacemi Chromu svých uživatelů. Administrátoři mají nyní možnost, aby nastavení prohlížeče, používané na pracovním počítači, přenesli i na instalace Chromu, které uživatelé používají na svých domácích počítačích.
Díky tomu mohou uživatelé získat z domova stejný přístup k webovým aplikacím, tématům a zdrojům aplikací (app store), jaký mají v práci. Stačí, aby se do Chromu přihlásili svým pracovním účtem, který mají pro Google Apps for Business (resp. Google Apps for Education).
„IT správci mohou v administraci založené na cloudových technologiích upravovat pro své uživatele více než 100 nastavení a politik Chromu,“ říká Cyrus Misty, senior product manager pro segment Chrome fo Business and Education.
Současně bylo oznámeno i rozšíření Legacy Browser Support, který umožní správcům, aby nakonfiguraovali prohlížeč tak, že se pro určité webové adresy a on-line aplikace bude spouštět alternativní prohlížeč, který může být pro zobrazení některých webů lepší. I tuto funkci bude možné konfigurovat centrálně pro všechny zaměstnance.