Ten umožňuje nejen měření aktivity uživatelů webové stránky, ale také segmentaci interakcí uživatelů a jejich analýzu pomocí množství ukazatelů.
Analytický nástroj nabízí:
• informace, odkud uživatelé přicházejí na danou webovou stránku a také, jaké zdroje návštěv uživatelů mají největší přínos z hlediska bounce, konverze, zisku a ROI
• analýza zdrojů placené a organické návštěvnosti (z vyhledávačů), podrobný rozbor bounce rate
• detailní monitoring pomocí funnel reportů, jak uživatelé splňují předpokládané obchodní cíle za účelem zjistit a odstranit zbytečné překážky v konverzích
• ověřování efektivity obsahu webu, kolik uživatelů daný obsah shlédlo, kolik času strávilo jeho prohlížením a informace o dopadu na KPI
• pomoc při měření dopadu kampaně včetně trackingu kampaně (také pro kampaně v AdWords).
gemiusPrism je ideálním řešením pro online vydavatele, zadavatele reklamy, společnosti z odvětví e-commerce a všechny subjekty působící v oblasti online podnikání.