;

Firmu už si lze založit také přes internet, zcela zdarma!

22. 7. 2009

Sdílet

Podnikatel zadá všechny údaje do registračního formuláře, veškeré administrativní náležitosti poté vyřídí provozovatel ZalozFirmu.cz. Projekt ZalozFirmu.cz zahájil činnost v červenci 2008, Česká spořitelna se stala hlavním finančním partnerem 1. ledna 2009. Tímto způsobem již bylo založeno přes 200 firem a měsíčně přibývají desítky dalších.

 

„Již delší dobu se ozývají hlasy, že založení firmy v Česku je administrativně, časově i finančně náročnější než jinde ve světě. My přicházíme s nástrojem, který klientům umožňuje založit firmu jednoduše, rychle a navíc s daleko nižšími náklady. Využitím služby ZalozFirmu.cz ušetří podnikatel 60 až 85 % běžných nákladů," uvedl Petr Čížek, vedoucí projektu ZalozFirmu.cz. „Doba potřebná k založení firmy závisí na struktuře společnosti a rychlosti dodávaných podkladů klientem," dodal Petr Čížek.

 

„Podporu začínajících podnikatelů a podnikání v ČR považujeme, obzvlášť v současné době, za velmi důležitou, a proto je pro nás partnerství s tímto zcela ojedinělým projektem logickým krokem. Líbí se nám idea projektu, protože i my děláme vše pro to, aby administrativní zátěž našich klientů byla co nejmenší. Například v loňském roce jsme jako první na trhu zavedli možnost elektronické fakturace," řekl Tomáš Reytt, ředitel odboru klientské segmenty pro soukromou a firemní klientelu České spořitelny.

 

Založení nové společnosti probíhá prostřednictvím online registračního formuláře na www.zalozfirmu.cz, který umožňuje přizpůsobit vznikající firmu požadavkům uživatele. Po zadání údajů systém automaticky vygeneruje veškeré dokumenty nezbytné k dokončení registrace a zašle je na emailovou adresu uživatele, který je zkompletuje a vrátí zpět. ZalozFirmu.cz dále zabezpečí veškeré zbývající doklady, obstará živnostenská oprávnění a zajistí komunikaci s úřady. Po dokončení registrace obdrží uživatel kompletní složku s výpisem z obchodního nebo živnostenského rejstříku a související dokumentaci nutnou k dalšímu provozu firmy.

Česká spořitelna má ve svém portfoliu přes 200 tisíc firemních klientů z řad podnikatelů, malých a středních firem i velkých korporací, municipalit i neziskových organizací. Vedle standardní pobočkové sítě mají firemní klienti k dispozici také 15 specializovaných komerčních center ve všech regionech ČR.

Našli jste v článku chybu?